28 apr. 2014

MAIDANEZII DIN PLOIESTI ... MAI MULTI CA IN BUCURESTI (3) .



PRIMA PARTE AICI - LINK

A DOUA PARTE AICI - LINK 


______________


                    In aceasta dimineata , am iesit cu Eva sa isi faca nevoile . Ne-am dus spre tarc.
Problema cu maidanezii s-a repetat ...
Am fotografiat/filmat din nou ... Asta pentru ca poate nu sunt crezut asupra agresivitatii si a femelelor care se puiaza prin parcuri .
Mentionez ca eu nu ma tem de javrele respective si nici de alte cotarle maidaneze. Insa , totusi este ditamai haita in acel parc , iar pe mine legea ma obliga sa imi plimb cainele cu botnita . Daca suntem atacati si Eva are botnita , ce fac ? Nu se poate apara .
Cine ne plateste injectiile , tratamentele , etc . ?????

Daca se va repeta tragedia din Bucuresti ? Sa nu ziceti ca nu v-am zis !
Acesti caini si-au format teritoriul intr-un parc plin de copii , chiar langa locul de joaca al copiilor .
Ba o catea a mai si fatat in boschetii de langa respectivul loc de joaca .




(acest caine vietuieste alaturi de alti 3-4 ca el
chiar in gradina de langa gradinita nr. 39 de pe strada
General Eremia Grigorescu Ploiesti ;
fotografia este facuta in spatele gradinitiei nr 39)

(o parte a haitei agresive)

(se vede cat de blanzi erau ;
cel mic invata de pe acum ca
trebuie sa atace oameni)

(mai urca-te in masina, daca poti)

(parcul este al nostru , iar tu nu ai
voie sa te plimbi prin el !)



(s-au tinut dupa mine , pana cand am traversat
parcul - probabil , parcul fiind teritoriul lor)

(cateaua de ieri , hranita de istericele din zona- are vreo 6 pui )


Mai urca-te in autoturism daca poti ....
Mai plimba-ti copilul prin parc daca poti ...
Mai plimba-ti cainele pe alei daca poti ...

     Imi pare rau ca nu am surprins pe camera si momentul in care m-am pus paravan intre o tanara mamica si javre, mamica care intentiona sa treaca inspre piata cu copilul si care se speriase de javrele respective.
Se speriase foarte tare si nu mai stia pe unde sa ocoleasca. Vroia sa faca cale intoarsa.




_____________________

_____________________








NOTA:
Pe fundalul clipului , la un anumit moment , se aude un "shhh" .
Pentru a nu da nastere unor speculatii imbecile , acel "shhh" este comanda data Evei pentru a nu se agita si a nu raspunde agresivitatii cotarlelor maidaneze.





Post Scriptum:


Pe zoofilele isterice de ieri , indeosebi pe cea care incerca sa-mi puna placa cu fecalele fetei mele , le invit sa manance ce am in pungutele de mai jos !


Cam atat face Eva la o plimbare (doua pungute) .
Pungutele speciale mi le achizitionez
 de pe MaxiPet Romania .


Eva , la joaca , in tarc .






1 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Brutacu Hector said...

Daca scot botnita cainelui meu si il las sa se apere , voi fi acuzat de cruzime ...
Daca ma apuc sa ii iau la bolovani , voi fi acuzat de cruzime ...
Daca cineva ii otraveste cu XILITOL (non-toxic pentru oameni) , iarasi nu este in regula ...

Poate ca ar trebui sa ne mutam din cartier ?!? Poate chiar si din oras sau judet ?!?! De ce sa nu ne mutam din tara ?!?! Nu ?
Doar a devenit tara maidanezilor.