27 apr. 2014

MAIDANEZII DIN PLOIESTI ... MAI MULTI CA IN BUCURESTI (2) .





* PRIMA PARTE AICI - LINK *


__________________




DECI ...
ASTA SEARA , CAND MA INTORCEAM DIN TARC , AM AVUT UN MIC MECI CU DOUA CUPLURI DE ZOOFILI . CULMEA ! AVEAU VARSTE CUPRINSE INTRE 40-45 ANI .

AM FACUT CATEVA FOTOGRAFII CAINILOR CARE DIN NOU AU INCEPUT SA FACA URAT . Sunt destul de aiurea iesite , deoarece intr-o mana tineam camera , iar in cealalta o tineam pe Eva.

MAINE SEARA (sau cand se va opri ploaia) VOI FACE DIN NOU FOTOGRAFII.
ZOOFILILOR PUSI PE SCANDAL NU LE-AM FACUT FOTO , DEOARECE PRIMUL CUPLU A PASTRAT INITIAL UN TON DECENT , INCERCAND SA MA IA CU VRAJEALA si VORBA DULCE (ca am caine frumos , ca bla bla bla) .
Duduia din primul cuplu avea in lesa un caine fost maidanez (talie medie spre mare, culoare neagra) . De apreciat faptul ca avea un caine luat de pe strada si ca arata foarte ingrijit . Insaaaaaa ...veneau cu el din zona verde a parcului . Tocmai isi facuse nevoile pe gazonul unde se mai joaca si copilasii, dar stapana nu stransese dupa el . M-au intrebat initial de ce fac poza maidanezului dintre masini si daca imi place de el . :)))
Cand au aflat motivul , duduia incerca sa imi spuna ca nu am voie cu cateaua mea pe aleile parcului , ca nu crede ca m-au atacat degeaba , ca maidanezii au ceva cu rasa din care face parte si Eva + alte aberatii . Probabil ar fi trebuit sa ma teleportez din tarc acasa si de acasa in tarc.
 Cand au vazut ca nu au sorti de izbanda , si-au vazut de drum . El nu s-a bagat nicio clipa in discutie , ba chiar s-a indepartat inspre piata si a revenit in momentul in care dialogul dintre mine si partenera lui luase sfarsit.

AL DOILEA CUPLU (DUDUIA DIN AL 2-LEA CUPLU) A VOCIFERAT CAM TARE , FIIND FOARTE OBRAZNICA, IAR ACUM IMI PARE RAU CA NU I-AM TRAS MECLA IN POZA . Dupa ei se tinea un dulau maidanez (ditamai jigodia) . Initial barbatul cu care era , i-a atras atentia sa taca , insa mai la urma incepuse si el sa prinda glas .

ZOOFILA ISTERIZATA A INCERCAT SA MA IA CU PLACA FECALELOR PE CARE LE FAC IN IARBA " CAINII NOSTRI DE RASA"  ... I-AM ARATAT PUNGUTELE : " Uitati , doamna ! Am punguta pentru fecalele fetei mele , plina cu fecale . Dumneavoastra aveti punga pentru maidanezul care va insoteste ? " De aici a luat foc ... Ca de ce am facut fotografie cainelui care ii insotea . Ca este al lor , de la bloc.
APOI , VAZAND CA NU ARE SORTI DE IZBANDA, a plecat bodoganind si incheind printr-un zbieret de isterica : " ESTI MAI CAINE DECAT CAINII ASTIA ."  Dupa aceea nu am mai auzit-o , deoarece m-am oprit sa stau de vorba cu niste cunostinte (care se chinuiau cu vreo 3 Chow-Chow in lesa si doi Yorkshire) . :)))

Data viitoare , daca dau din nou de perechile de zoofili, le fac si lor fotografie (mai ales ca suntem pe domeniul public) . Nu am astfel de greturi .

________________

* A se observa maidanezul aflat pe alea din parcul de joaca pentru copii (acea fotografie este facuta din tarcul pentru caini - Baraolt Ploiesti inspre parcul de copii) .

* Cainele dintre masini este un dulau batraior , dar agresiv . Pleca printre masini deoarece a vazut ca nu imi este teama si ca ma indrept cu tupeu spre el tinand camera in mana (i-am tras un blitz de camera in ochi si l-am speriat) .

* A se observa si cateaua care alapteaza (cu tatele mari) . Are puii pe undeva prin zona parcului dintre Sectia 3 Politie Ploiesti si Piata Aurora Vest Ploiesti.

* Nu sunt toate javrele maidaneze in foto. In zona aceea sunt cel putin 12-15 maidanezi agresivi .
 





Post Scriptum:
Eva mea avea botnita pusa si era tinuta in lesa .
Nu a schitat nici cel mai mic gest de agresivitate fata de nimeni .
Era obosita dupa o ora de joaca in tarc si vreo 30 ture de bicicleta .










* acesta este deosebit de agresiv
(probabil este un alfa) *


1 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Eutanasiati Maidanezii said...

Daca nici acum dupa ce avem legea votata nu vor disparea maidanezii inseamana ca asta nu mai este tara aici e africa .