27 apr. 2014

MAIDANEZII DIN PLOIESTI ... MAI MULTI CA IN BUCURESTI .



       Aseara , am fost nevoit sa ma transform in hingher de ocazie si sa alerg dupa maidanezi prin parcurile din zona Pietei Aurora Ploiesti .
M-a mancat in cur sa imi doresc a o plimba pe Eva prin parc , pe alei , in drum spre tarcul pentru caini. Dintr-o data, in timp ce ma indreptam spre tarc, m-am trezit inconjurat de vreo 5 maidanezi extrem de agresivi ! Nu este prima oara cand suntem atacati in zona Podul Inalt - Aurora - Baraolt .
Nu am mai rabdat si i-am dat drumul Evei. I-a imprastiat in urmatoarele 5 secunde . Isi cam pierdusera curajul , cand au vazut-o libera ( si o dadusera in chelancaiala) .
Nu prea stie ea cu ce se mananca maidanezul ...
De aseara mi-am facut un scop din asta . Nu se mai poate altfel !
 Daca autoritatile sunt depasite de situatie (din nou) , atunci va trebui sa imi iau singur masurile ce se impun. Poze peste poze ... Reclamatii peste reclamatii ..

Daca pe primar il doare in gaura curului , eu m-am cam saturat . Nu se mai poate ca eu , proprietar de caine care respecta toate regulamentele si intreg cadrul legal (microcip, insemne pe usa de la apartament, caine inregistrat la ACHR si la Politie, botnita si lesa permanent , dresaj disciplina,  adunat rahatul din iarba, etc. ) sa nu imi pot plimba cainele din cauza maidanezilor ce umbla LIBERI ,DUPA CUM VREA PULA LOR, prin tot parcul.

Incepand de la blocul 67 bis, zona Aurora Ploiesti, pana la tarcul pentru proprietarii de caini (zona Baraolt) , cele trei ronduri de parc (chiar si la fantana arteziana din dreptul pietei Aurora - zona parcarii) , sunt pline de maidanezi agresivi.
Daca treci pe acolo si esti atacat , tot tu esti cel apostrofat de catre babetele care le dau de mancare ....
La doi pasi de parc se afla si sediul Sectiei 3 Politie Ploiesti . Politia ridica din umeri si se face ca nu vede babele care au adunat acei maidanezi in zona parcurilor pline cu copii .

Si pe langa blocul unde locuiesc , iar au aparut vreo 3 maidanezi .
In zona fostei scoli nr. 6 (Sectia 3 Politie), se afla doi caini foarte agresivi . Unul la blocul 77 si unul la blocul 78 .
Parcurile din zona sunt pline de maidanezi hraniti de babe isterice.
Mai nasol este ca maidanezii isi fac veacul pe langa locurile de joaca pentru copii .
Ce este de facut ?

In conditiile acestea , eu nu imi mai plimb cateaua cu botnita pusa . Macar sa se poata apara daca suntem atacati ...

Am facut cateva foto cu telefonul.
Astazi ma voi duce si voi face foto cu camera .


(foto facuta ieri , strada Eremia Grigorescu Ploiesti)





0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: