2 mai 2014

RASPUNSUL MEU PENTRU TOTI CEI CARE GANDESC PRECUM DUDUIA DE MAI JOS ...


Gabriela Banu
""" Brutacu Hector...nu mai ai loc de cainii "maidanezi"? De ce instigi lumea la rautate? Pentru ca ai un caine de lupta pe care il antrenezi? Pentru ca tu, personal, ai facut f multe actiuni pt copii, ai ajutat oameni necajiti? Care este meseria ta, cumva hingher? Nu te deranjeaza ca sunt copii violati si omorati in fiecare zi, tocmai de oameni? Nu te deranjeaza mizeria facuta de vecinii tai de bloc, mirosul pestilential de la ghenele de gunoi, rahatii de om de prin parcuri? Lasa bietii caini in pace, o sa aiba grija de ei primarul, nu-ti face griji, norma e de 30 de caini pe zi. Cainele tau nu crezi ca sperie pe multi, dar nu indraznesc sa-ti spune in fata? Eu cred ca ti-ai luat un astfel de caine tocmai pentru ca sa te simti in control. Singur, nu faci fata. """ [https://www.facebook.com/gabriela.banu.37?fref=ufi ]

__________________

RASPUNSUL MEU:

Gabriela Banu ,

1. Ai intuit bine. Chiar nu mai am loc de cainii maidanezi . M-am cam saturat.
Nu ne putem plimba copiii ...
Nu ne putem plimba cainii nostri ...
Nu ne putem plimba pe biciclete/role ...
Nu mai avem parcuri , locuri de joaca , spatii de agrement (sunt pline cu maidanezi) ...

2. Da , am o femela rasa American Staffordshire Terrier (fara pedigree) . Este microcipata, inscrisa la ACHR , la Politie , dresata de catre un dresor profesionist , cu toate actele in regula si taxele la zi . Nu este plimbata fara botnita sau libera (fara lesa), in afara tarcului special amenajat . Strang dupa ea (fecalele) , la fiecare plimbarica .
Da, o antrenez (bicicleta , inot , alergare libera). Este cumva interzis sa faci asta ? Este o rasa care are nevoie de foarte multa miscare , o rasa sportiva care are nevoie de provocari sportive . Nu a muscat in viata ei un alt caine . Nici macar nu stie ce inseamna asta (nu i s-a permis niciodata sa dezvolte tendinte agresive ). Deci , care-ti este problema ?

3. Ma deranjeaza la fel de mult pedofilii (sunt pro pedeapsa capitala).
Ma deranjeaza nesimtirea si gunoaiele . Am scris despre asta de mai multe ori pe blogul personal si nu numai. Insa nu acestea sunt subiectele in speta ... Fiecare subiect la locul si timpul lui .

4. Nu ies din casa tot timpul insotit de cainele meu . Nu ma folosesc de cainele meu ca de o arma . Mi-am luat acest caine pentru provocarea pe care o prezinta, pentru a contracara sedentarismul si pentru miscarea de care aveam nevoie .
Fac fata oricarei provocari . Esti curioasa ? :))
Tu poti sa crezi ce vrei ... Nu doresc sa-ti ingradesc dreptul la opinie sau sa te schimb cu ceva. Facem parte din tabere diferite . Este dreptul tau sa ai o opinie exprimata decent.

5. Am doi caini maidanezi adoptati (unul de talie mica si unul de talie mare) . Sunt femele. Amandoua sunt pe numele meu si se afla in curtea tatalui meu. Le-am sterilizat , au carnet de sanatate , beneficiaza de aceleasi tratamente veterinare (vaccinuri , deparazitari) si de aceeasi hrana ca si Amstaff-ul meu (tinut la bloc) .
Luna aceasta , cele de la tatal meu , vor fi microcipate.
In plus am doua feline adoptate. Un motan ( la curte) si o pisica (la bloc).
Motanul este salvat de pe DN 1 (il am de 5 ani si abia ii dadusera ochii cand l-am gasit pe strada) . Pisica am salvat-o din coltii unor maidanezi . Am cheltuit o carca de bani pentru recuperarea ei . Are un handicap la o labuta. Am sterilizat-o.

Cam atat...
Mai exista si alte nelamuriri ?

_____

LOCUL COTARLELOR MAIDANEZE NU ESTE IN STRADA, IN PARCURI , PE LANGA BLOCURI SAU PE CAMPURI !
EUTANASIA IN MASA A RAMAS SINGURA SOLUTIE VIABILA PENTRU A REZOLVA ACEASTA MAAARE PROBLEMA .







Post Scriptum:

Si ca sa ii intepe inima pe toti istericii "zoofili " , anunt oficial ca am facut si plangere catre Prefectura , Primarie , Politie , Adapost(Ecarisaj) , etc. (in privinta maidanezilor din Parcul Aurora Vest) . Evident am atasat la plangeri si probele foto-video .

1 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Eutanasiati Maidanezii said...

Sa votat legea acum o sa eutanasieze la ei pe capete