11 feb. 2013

Prima zi din a doua saptamana de dieta si a treia saptamana de program.



Voi scrie , despre dieta, doar astazi si la sfarsitul saptamanii.

Dieta minune o gasiti AICI (link) .

Astazi , la sala , m-am cantarit pe "cantarul etalon" (este cantarul pe care m-am urcat in prima zi de dieta) .
Concluzie, dupa primele doua saptamani (una de dieta si una de pauza) :
- In prima saptamana (cea de dieta) am dat jos 6,2 kg.
- In a doua saptamana (cea de normalitate) am pus la loc 2,9 kg (nu 3,5 kg cat am crezut initial).
- Nu am avut stari de rau sau caderi de calciu/anemii .
- M-am simtit extraordinar de bine .
- Dintre toate dietele incercate in ultimii doi ani , este singura dieta care mi s-a potrivit precum o manusa.

Nu sustin faptul ca ceea ce imi face mie bine altuia nu ii poate face rau ... Asa ca , daca credeti de cuviinta, atunci cand vreti sa slabiti , nu faceti ca mine ! Mai bine indopati-va cu pastile pentru slabit , cu prafuri pentru masa musculara , cu substante chimice ....

A se retine ca in aceste doua saptamani am mers si la sala (macar o zi da si una nu) !


________________________________________





_____________________________


Post Scriptum (amintiri de Duminica seara):

- tochitura din organe proaspete de pui
- branzica cu smantana (de casa)
- ceva dulce











0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: