28 ian. 2013

FIRST DAY .





LUNI
- fructe cate poti sa duci (fara banane, struguri si pere)

MARTI
- legume cate poti sa duci (fara cartofi, fara alte adaosuri , fara ulei)

MIERCURI
- 2 cartofi mari fierti (dimineata)
- fructe si legume cate poti sa duci (restul zilei)

JOI
- maxim 8 banane + 1l lapte dulce (impartite pe tot parcursul zilei)

VINERI
- 400g carne de vita (fiarta sau fripta pe gratar)
- 6 rosii (fara ulei si alte nebunii)
* impartite in doua portii (pe parcursul zilei)

SAMBATA
- 400 g carne de vita + legume (fara cartofi; fara ulei ; carnea fiarta sau fripta)

DUMINICA
- orez brun fiert (cu putina sare)
- 1l suc natural de portocale

______________________________________

*** AI VOIE APA PLATA CAT CUPRINDE (fara lamaie si alte adaosuri) .
*** AI VOIE CAFEA CAT CUPRINDE (fara zahar , miere sau alte adaosuri) .
*** PRIMELE TREI ZILE VEI TRECE PESTE STARI DE AGITATIE SI NERVOZITATE (sevraj alimentar) . :)))

*** SE TINE O SAPTAMANA DE DIETA , APOI O SAPTAMANA DE NORMALITATE ... SI TOT ASA ... CAT TIMP PUTETI .

Post Scriptum:
Cu pasi repezi ... intru in SEVRAJ ALIMENTAR !
Ma simt de parca sunt subiectul principal al unei sedinte de exorcizare ...
Am gura punga de la atatea portocale , mandarine , clementine si mere (mancate astazi) .

VREAU SHAWORMAAA !
VREAU COTLETEEE !
VREAU PUI LA ROTISOR ! :))))))

34 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Anonim said...

Salut :) Te-a ajutat aceasta dieta? De unde o stii ?

Brutacu Hector said...

Salut !
Da . M-a ajutat foarte mult.
Din Ianuarie pana acum am lasat in urma ... fix 20 kg . Intre timp am avut chiar si o pauza de aproximativ 40 zile .

Dieta o am de la un "coleg" de sala .
Un tip din cadrul armatei . El mi-a recomandat-o si , chiar daca la inceput am privit-o cu neincredere , acum nu ma mai pot "desparti" de dansa. Ma simt extraordinar si arat extraordinar. :D

Anonim said...

Multumesc frumos de raspuns. Astazi am inceput-o si eu. Sa speram ca o sa ma pot tine de ea. :) Cantitatea de apa pe care o bei intr-o zi conteaza? Ca stii cum e, majoritatea dietelor impun o anumita cantitate..pt detoxifiere si bla bla bla.. :D

Anonim said...

Multumesc frumos de raspuns. Astazi am inceput-o si eu. Sa speram ca o sa ma pot tine de ea. :) Cantitatea de apa pe care o bei intr-o zi conteaza? Ca stii cum e, majoritatea dietelor impun o anumita cantitate..pt detoxifiere si bla bla bla.. :D

Brutacu Hector said...

Cu placere . :)

Iti doresc cat mai multe kg in minus, rabdare si putere !

Precum scrie si in articol , apa poti sa bei cata doresti si cata poti . Cafea asemenea (dar fara zahar) .

Mie mi-a convenit mult acest tip de dieta (si de aceea m-am si atasat de ea) , deoarece nu are restrictii cantitative (in afara de Joi cand ai 8 banane si 1 l de lapte) si nici restrictii in ceea ce priveste orele de masa .

Anonim said...

Cam cat slabesti pe saptamana cu aceasta dieta ?

Brutacu Hector said...

Intre 4 si 6 kg / saptamana .
Daca faci si sala (in special cardio) ajungi la 6 - 7 kg/saptamana.

Anonim said...

si in saptamana de "normalitate" nu te ingrasi la loc?

Brutacu Hector said...

Ba da .
In saptamana de normalitate pui la loc 1,5 - 2 kg .
Aceasta este si logica acestui regim ...

Anonim said...

M-am hotarat sa tin dieta asta. Intrebarea mea este daca pot bea si ceaiuri. Am racit in ultima vreme si de obicei ma tratam cu miere, lamaie si ceaiuri. In dieta asta n-am voie sa consum miere sau lamaie dar macar ceaiuri pot??

Brutacu Hector said...

Ceaiurile NATURALE, din plante , facute in casa, nu ingrasa.
Doar sa le poti bea fara a fi indulcite ...

Brutacu Hector said...

Pot fi consumate in loc de apa sau cafea.

Anonim said...

Multumesc, despre ceaiuri naturale vorbesc.. la sfarsitul saptamanii voi da raportul aici in legatura cu kilogramele pierdute (sper sa am noroc)

Brutacu Hector said...

Cu placere. :)

Mult noroc si putere !

Anonim said...

Ar fi ok sa tin dieta in fiecare saptamana fara cea de "normalitate" ?

Brutacu Hector said...

Nu. Nu este ok ...
Dieta este compusa dupa o logica de nutritie foarte bine determinata.

Nefacand pauza de "normalitate" pot aparea (mai mult ca sigur) dereglari grave si probleme de sanatate.

Anonim said...

Spuneam saptamana trecuta ca dupa ce voi termina dieta, voi reveni cu pareri. Am terminat-o. Nu pe toata pentru ca nu am avut putere sa tin toate zilele (am renuntat la orez). A fost greu, mai ales 'ziua bananelor'. Nu mai vreau sa vad banane. Niciodata! N-am slabit mult, poate si din cauza ca inainte de dieta mancam oarecum sanatos. Am scapat de aproximativ 2 kg. Sunt multumita. Mai am de pierdut vreo 4-5 kg dar nu stiu daca saptamana viitoare voi avea suficienta putere sa reincep dieta asta. In concluzie, dieta e buna dar iti trebuie forta!

Brutacu Hector said...

Felicitari pentru cele 2 kg.
Imi pare rau ca nu ai reusit sa o duci pana la capat ... :(

Precum spuneam ... este compusa dupa o logica nutritionala foarte bine gandita (si in special pentru sportivi) . Daca ai fi reusit sa o urmezi intocmai cum este descrisa in articol slabeai macar 4 kg.
In ultimele trei zile pierzi cel mai mult.

Anonim said...

Buna,eu nu as avea nevoie sa slabesc prea mult dar am o problema cu coapsele,vroiam sa stiu daca dieta asta te scapa si de celulita sau o sa fiu si slaba si cu celulita? ;))

Brutacu Hector said...

Buna !

Da . Mai ales ca este o dieta bazata pe legume si fructe (ce au proprietati anticelulitice) .

Brutacu Hector said...

Pentru a avea un efect sporit si pentru a elimina orice neplacere estetica , recomand a se face sport (alergat , bicicleta , sala , etc.) .

Anonim said...

Ms mult de raspuns,momentan m-am oprit din miscare,faceam erobic dar acu am facut pauza sa nu ajung la operatie.De luni o sa incep numai cu dieta asta sa vad ce rezultate o sa am

Anonim said...

Revin peste o saptamana si cu rezultatele:)

Brutacu Hector said...


Succes ! :)

Si eu o voi relua de Luni (3o Septembrie 2013 ). Am cam tras chiulul o luna (si de la dieta si de la sala) . :)))

Anonim said...

Buna,pot combina legumele sa fac salata sau ciuperci umplute cu legume atata timp cat nu folosesc ulei sau orice altceva?

Brutacu Hector said...

Desigur ! :)

Poti combina legumele si le poti fierbe sau le poti trage la teflon/drycooker cu putina apa si condimente (fara niciun pic de ulei/unt/margarina) .

De exemplu , eu , folosesc legume congelate (tip mexican) . Le trag la teflon , le pun putina sare si putin piper.

Anonim said...

le-am combinat deja:)...mai am o zi din dieta dar u stiu ce sa fac maine k nu am gasit nicaieri orez brun

Brutacu Hector said...



Orez brun se gaseste la PROFI , KAUFLAND , REAL , CARREFOUR , etc.

Intreaba-i pe cei de la raion ! Sigur au.

Anonim said...

Dak as avea magazinele astea la mn in oras as intreba,dar e un oras mic unde lidl e cel mai mare magazin.Am fost acolo si in restu magazinelor si nu am gasit .

Brutacu Hector said...

:(
Din cate stiu orezul brun nu prea ai cu ce sa il inlocuiesti .
Poti incerca sa consumi doar sucul de portocale ... , renuntand la orez. Insa s-ar putea sa te simti cam rau ... Precum spuneam , fiecare aliment din aceasta dieta are rostul sau.

Mai ai o zi .
Iti tin pumnii.

Sa imi spui cat ai slabit ! :)

Brutacu Hector said...



P.S.:

Din pacate, eu am avut conserve de facut si am amanat cu o saptamana reluarea dietei, neputand sa ma tin de ceea ce imi propusesem...
Abia astazi am terminat conservareala pt. iarna .
Abia de Luni incep.
Mi-am pregatit deja portocale , mere, ananas , etc. :D

Anonim said...

Buna,am gasit intr-un final si orez brun(mi-a iesit un pic cam sarat :P),m-am cantarit dimineata,am dat cam 2 kg jos :(:( ,ma asteptam sa fie un pic mai mult dar e ok si asa.Mai am de dat vreo 2 kg jos si ajung la greutatea ideala,nu vreau sa fiu iar de 50 kg,52 ar fi perfect.Daca intrerup nu ma ingras la loc?

Anonim said...

Uitasem sa spun k spre rusinea mea dupa primele 3 zile deja vroiam sa renunt,ma durea stomacul cam tare de la mere,portocale,rosii...etc.Imi plac toate dar nu prea ma impac cu ele dak sunt putin mai acrute si dak toata ziua mananc numai asta.E bine k am ajuns pana azi si sper sa mai tin si dupa sapt de normalitate.O sa mai revin cu noutati atunci.
Vezi sa te tii de cuvant si sa incepi si tu:P

Brutacu Hector said...



Buna seara ! :)

- Cantarirea se face dimineata .
- Te cred ca ai slabit doar 2 kg (mai era cineva mai sus , intr-un comentariu care spunea ca a dat doar 2 kg jos) , deoarece zici ca nu ai facut sport, aceasta fiind o dieta pentru sportivi si care merge de minune combinata cu sala . Este bine (precum am mai spus) sa faci si ceva miscare/efort in perioada dietei (macar acasa).
- Mai depinde si metabolismul fiecaruia.
- Eu dau o medie de 4-6 kg/saptamana si pun la loc cam 1 - 1,5 kg in saptamana de "normalitate".
- Maine incep si eu (din nou). Deja mi-am pregatit fructele pentru maine (2 grapefruits, 5 mere, 1 portocala , 1 gutuie) . :P

Nu-i asa ca te simti mai bine , mai energica, mai senina ??? Eu asa ma simt dupa fiecare saptamana de dieta.