11 mai 2018

Infractorii de la eMag falsifica si fraudeaza conturile clientilor de pe platforma online . Cum s-au dat din nou de gol .



      Recent reclamam despre cum i-am prins pe cei de la  eMag fraudând conturile clientilor de buna credința și operând modificări ILEGALE si ABUZIVE in conturile de pe platforma online a EMAG .
Adică despre cum programatorii şi operatorii EMAG , pot oricând să vă acceseze conturile de pe platforma lor , să vă falsifice comenzile , să opereze modificări in codul platformei şi in datele din server . 
Oricând pot opera in numele vostru , pot face modificări şi fraude in numele vostru fără a vă cere vreun acord , fără a vă înştiinţa asupra acestor fapte  . 
O parte din probe le aveți in articolul anterior -  link catre articolul .

        Astăzi, puțin mai devreme , am primit un e-mail de la EMAG prin care mi se cere să evaluez  Orion 32OR17RDL - televizorul comandat cu adevarat , dar pe care nu l-am primit niciodată (ei expediind un alt model , mult mai slab) .  Unde este scăparea?
Păi ei tocmai modificaseră ABUZIV in contul nostru personal toate dovezile (confirmarile de comanda, de expediere, review-urile,etc.) astfel incat acel televizor să nu mai apară pe acolo ... :)
In e-mailul trimis astazi , au uitat să modifice şi a apărut din nou MODELUL TV CU CARE EMAG MI-A TRAS TEAPA .  


tepe de la FLanco

teapa EMAG

teapa EMAG

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: