22 mai 2018

URGENT CARGUS PLOIESTI - costuri abuzive si evaziune fiscala (episodul 2)



22.05.2018 , ora 16:30 .

M-am dus la ora 16:30 , din nou , la sediul Urgent Cargus Ploiesti. Acolo am fost intampinat de catre personajul din clipul anterior (nu s-a recomandat , nu stiu cum se numeste) , agentul caruia îi predasem coletul la expediere (Corciu Adrian) şi inca un nene (care , de asemenea , nu s-a recomandat) .
Evident , acum (probabil in urma a ceea ce a recunoscut Corciu Adrian catre ei) aceştia au mai taiat din suma pe care sustineau că o datorez către Urgent Cargus . Au ajuns să imi ceara doar 37 lei (in loc de 80 lei cat mi-au cerut de dimineata) , incercând să imi explice si să reinventeze matematica ... despre cum că un colet de nici un kg , dupa standardele lor are 4 kg si ca de aceea trebuie sa achit inca 37 de lei peste cei 24 lei achitati initial .
Am refuzat si de data aceasta, urmand sa revin la ora 18:00 , atunci cand coletul se va returna in sediu .



~~~~~


După ce , astăzi (22.05.2018), la ora 16:30 , cei de la #Urgent #Cargus au incercat să mă convingă că la ei legile fizicii și matematica au fost reinventate și se aplica in particular (sustinand ca la ei 1 kg inseamna 4 kg), m-am reintors la ora 18:00.
Am cantarit impreună coletul. Avea 800 g si nici voluminos nu era.
Ei sustin in continuare ca acum acel colet mi-l vor calcula la 2 kg (nu la 4 kg, nu la 80 sau 100 lei).
M-au luat drept fraier...
Cand individul de la birou a vazut că il filmez si ca ii cer dovada pentru cei 24 lei achitati de mine si recunoscuti de catre propriul lor agent (Corciu Adrian), a inceput sa spuna ca respectivul agent mi-a returnat mie acei bani ...la ora 16:30 .
Văzând că nu tine vrajeala, am fost amenintat cu firma de pază ...
Drept urmare , am depus PLANGERE LA SECTIA 2 #POLITIE #PLOIESTI .
Maine dimineata voi depune si la ANPC .



0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: