20 oct. 2017

Gânduri matinale şi personale .


Buăi nene ... nu mai am timp de niciunele .
Nu mai am timp să-mi fac treaba din taste ...
Nu mai am timp îndeajuns pentru animalele mele ...
Nu mai am timp nici să rezolv treaba din offline în termenele anticipate ...
Nu mai am timp să citesc două-trei pagini ...
Nu mai am timp să gătesc ...
Nu mai am timp nici să dorm (nu pe mine , ci in pat) ...
Nu mai am timp .
De feisbuci nici nu mai vorbesc.


Bre, ce făcurăți cu timpul meu ? Care l-ai furat ?

Problema e că-mi dispărutără inspirația și pohta de scris . Am cam început să rătăcesc și să mă pierd printre cadavrele din gloată .
Asta nu prea e bine deloc .
Și am mai început și să albesc ...
Ptiu ! Ce mă fac ?!

Ce bine că-s bipolar !
Până mâine poate-mi trece atacul acesta de panică.

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: