29 apr. 2017

[Eva - 5 ani şi 10 luni / 30 kg ]







    Alergare la bicicletă. O zi da , una nu (in ultimii 4 ani și jumătate, cu mici pauze).
Fără vestă cu greutăți (plumb) și fără alte artificii dăunătoare sănătății câinelui.
La 7 ture de pas rapid, face 3 ture de sprint.
Media este de 30-35 ture .
În rest , joacă și plimbare.
...și totuși astăzi a fost una din zilele ei proaste . Ieri i-am pus fiola antiparazitară. Întotdeauna, a doua zi după fiolă, este puțin "apatică" și fără chef. Astăzi am făcut doar 30 ture.

      Eu zic că asta înseamnă SĂ ÎȚI PESE CU ADEVĂRAT DE CÂINELE TĂU (raportat la rasă și necesitățile ei). Câinele nu este (doar) o jucărie, un accesoriu. Câinele este un partener și un prieten bun (poate cel mai bun prieten pe care îl poți avea).







       După turele de bicicleta (după ce am dus bicicleta acasă), obligatoriu facem plimbarea de răcorire și relaxare a mușchilor. Apă primește abia după această plimbare.





P.S.:
Este prima oară (de când o am pe Eva) când folosesc o aplicaţie de acest gen. Am facut-o doar pentru a măsura turele de teren (din curiozitate).

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: