22 apr. 2017

ANAF SUGE PULA IN FORMA CONTINUATĂ ...




    Sistemul informatic al #ANAF e de tot căcatul .
Suntem o ţară de tot căcatul .


Am plătit în luna martie (+ că tot în acea perioadă am depus atunci şi declaraţiile anuale) , după ce deja primisem decizia de impunere ...
Azi primesc o nouă decizie de impunere pentru venituri bla bla bla . Aceeași primită la începutul anului.
Apare că aş avea de plată o sumă pe care deja am plătit-o (în martie, precum spuneam).


SĂ MĂ CAC ÎN EA DE ŢARĂ ŞI SĂ-MI SUGĂ PULA TOŢI FUNCŢIONARII PUBLICI DIN SISTEM (cu tot cu familiile lor de incompetenți) !!!!

Da, am chitanțele . Obișnuiesc să păstrez totul pe ultimii 6 ani și chiar mai mult , dar alergătura și timpul pierdut cine mi le plătește ?

... şi cică să fii corect cu sistemul şi cu statul ....

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: