19 mar. 2017

Au reapărut maidanezii agresivi în Ploieşti . (6)




[ Despre termeni juridici , neîndeplinirea îndatoririlor de serviciu , reaua intenție , implicarea unei autorități/instituții superioare şi despre "OBLIGAŢIA DE A FACE" ]


Încep să apară rezultatele "primului pas" .
Cu siguranţă va începe curăţenia de primăvară .
Deci , nenea de la APMCS (care nu ştii să te recomanzi şi ai combinaţii dubioase cu maidanezofilii) , cum era aia cu "apelaţi degeaba la Prefectură şi Direcţia de Sănătate Publică" ?!
Ia să vedem ce va mai fi de acum încolo !
Eu am zis încă de atunci că sunt încăpățânat și că merg până în pânzele albe (chiar dacă nu îmi face o deosebită plăcere să-mi pierd timpul cu așa ceva) ..............





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Tocmai m-am întors cu Eva de afară, din zona Parcului Aurora Ploiești Vest .
Pe drumul de întoarcere am trecut pe lângă un nene care plimba prin parc, pe spațiul verde, vreo 5 maidanezi. Îl știu din vedere. Locuiește pe strada Minerva , undeva prin blocurile 74,75 sau 76 .
Unul din maidanezi este al lui , îl ține în casă.
Problema este că maidanezii erau liberi , iar printre ei sunt și doi mai măricei (30-40 kg) .
Când ne-au văzut (pe mine și pe Eva) , masculul alfa (șeful haitei) s-a repezit direct spre noi cu intenții clare de atac (de la o distanţă destul de mare) . Moșul stătea și se uita tâmp ....
A îngăimat ceva de genul "Nu , nu este agresiv . Nu vă faceți griji !" În urma dulăului veneau și ceilalți câini .
Am întrebat dacă sunt ai lui și cine răspunde pentru ei dacă mușcă pe cineva . A răspuns exact așa : "Sunt de la bloc . Nu sunt ai mei din casă. Sunt maidanezi. Nu sunt agresivi . " (asta în timp ce câini se tot învârteau la o distanță îngrijorătoare , rânjind şi mârâind, pregătindu-se de atac ) .
Eva se zburlise toată. Eram pregătit să-i scot botnița . Are dreptul să se apere.
Restul e CAN - CAN ... Nenea a dat-o în bărci , la pace , încercând să dreagă busuiocul .
Nu am mai apucat să îl întreb dacă le strânge și rahatul de pe spațiul verde al parcului . Parc unde ziua se joacă foarte mulți copii mici .

Ce bine ! Ce bine că de săptămâna viitoare autoritățile încep cu adevărat "curățenia" în cartier .
A se reţine ... că abia ce am primit unul dintre răspunsurile primului pas legal făcut. Urmează şi celelalte răspunsuri cu "obligaţia de a face" , răspunsuri din partea celorlalte instituţii abilitate , pentru nesimţiţii şi incompetenţii de la APMCS ( cei care nu îşi fac datoria pentru care sunt plătiţi de la buget ) .
Apoi va urma cealaltă etapă legală ... Etapă ce ţine de răspundere şi sancţiuni .

Nu , nu mai merge treaba cu ascunsul lor şi readucerea în teritoriu după ce se liniştesc apele. Voi insista până când vor fi adunaţi toţi cei agresivi.

***
Asta ca să vedeţi cum se face cu adevărat ! Nu cum aţi încercat voi cu mine ... , in urmă cu câţiva ani (încercând intimidarea prin minciună , fals şi furt de date cu caracter personal ).




***

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: