25 feb. 2017

TOT DESPRE ANIMALELE FĂRĂ STĂPÂN. Pentru retarzii maidanezofili care-s noi pe aici ...



Nu, nu mă întind niciodată mai mult decât îmi este plapuma.
Nu , nu vorbesc niciodatâ în plus și nu îmi asum acțiuni pe care nu le pot duce la bun sfârșit.
Nu , nu mi-e greu să fac ceea ce trebuie făcut și să merg până în pânzele albe atunci când este cazul .

______________

In rest :

Eva - cățea ~ American Staffordshire Terrier (pe numele meu, microcip, pasaport, buletin/carnet de sanatate, legitimatie ACHR, inscrisa la Politie, înscrisă in RECS , dresată, vaccinuri anuale la zi , vitaminizare periodică, deparazitări periodice , tratată exact ca membru al familiei mele , are 5 ani și jumătate, merge cu mine peste tot - inclusiv în concedii )

Tina - fostă pisică maidaneză (pe numele meu, salvata de pe strada din colții unor maidanezi , sterilizata, carnet de sanatate, vaccinată anual , deparazitări periodice , operată de două ori , are un handicap permanent la o lăbuță , hrănită cu dietă specială, se află la mine de 7 ani )

Mona - fostă cățea maidaneză ~ metis ciobănesc german (pe numele meu, salvata de pe strada - din ger și zăpadă, sterilizata , carnet de sanatate, microcipată, înscrisă în RECS , zburda liberă la curte - alături de o altă fostă maidaneză - nelegate în lanț, vaccinată anual , deparazitată periodic, cosmetizată periodic , hrănită cu hrană de calitate superioară, vitaminizată periodic , trată aproape ca și membru al familiei , paznic de nădejde al tatălui meu , se află la mine de peste 4 ani )

Fetita - fostă cățea maidaneză ~ metis pekinez (pe numele meu, salvata de pe strada, sterilizata, microcipata , carnet de sanatate , inscrisa in RECS, vaccinată anual , deparazitată periodic, vitaminizată periodic, răsfățată permanent , este alarma curții tatălui meu , cosmetizată periodic, hrănită cu hrană de calitate, se află la mine de aproximativ 9 ani )

Tomy - fost motan maidanez (pe numele meu, salvat de pe strada, carnet de sanatate, vaccinat cu schema completă anual, vitaminizat periodic, deparazitat periodic , gagicar , puturos ,bătăuș, știrb, hrănit cu hrana de calitate + cărniță , se afla la mine de peste 8 ani )

Nuk - fost motan maidanez ( a fost pe numele meu , a fost salvat din stradă , vaccinat, deparazitat, tratat de bolile de care suferea, am avut un an si jumătate împreună - de vis .... a plecat ca hotul , pe furis , în Raiul animalelor, când nu eram acasă - l-am găsit adormit pentru totdeauna) .

Leo - fost motan maidanez ~ a fost primul meu motan , primul meu animaluț, pe numele meu . Am crescut împreună timp de 15 ani . Mi l-a adus cineva pe când avea doar o lună și jumătate. Îl găsise pe stradă.

Anna - a fost primul meu câine la apartament, metis de ciobănesc german. Am viețuit împreună timp de aproape 14 ani, împărțind bucurii și tristeți . (salvată încă de când era pui , din curtea unui popă chitros)

... și lista ar putea continua cu necuvântătoare care au trecut la un moment dat prin viața mea sau pe care le-am ajutat cu adevărat.

A ADUNA CÂȚIVA CÂINI MAIDANEZI ÎN JURUL BLOCULUI UNDE LOCUIEȘTI ȘI A LE ARUNCA RESTURILE TALE DE MÂNCARE ... NU ÎNSEAMNĂ CĂ ÎȚI PASĂ CU ADEVĂRAT. LE FACI RĂU ATÂT LOR CÂT ȘI OAMENILOR DIN JURUL TĂU.
LOCUL CÂINILOR NU ESTE PE STRĂZI .
ȘI , DA . DACĂ ALTĂ SOLUȚIE NU SE GĂSEȘTE PENTRU EI , EUTANASIA RĂMÂNE SINGURA SOLUȚIE CORECTĂ ȘI VIABILĂ .

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: