24 feb. 2017

Au reapărut maidanezii agresivi în Ploieşti .


         În această dimineață , profitând de vremea frumoasă , am ieșit cu Eva la bicicletă , mergând pe terenul de sport din apropiere, lângă Secția 3 Poliție .
Este locul unde îi consum energia Evei mele de mai bine de 4 ani .


Surprizăăă!
DE DOUA ORI LA RÂND, numai în această dimineață , am fost atacat de către aceeași haită de maidanezi care ne-au atacat și zilele trecute. A doua oară am căzut inclusiv de pe bicicletă.
După ce deja avertizasem zilele trecute ... se pare că m-au ignorat. Luni , când știau maidanezofilii din zonă că voi suna la ecarisaj , au pitit câinii . Știam că vor face asta . Dar speram că nu îi vor mai aduce înapoi . De aceea am și făcut acel avertisment public (în loc să sun direct la ecarisaj).
Se pare că m-au luat de fraier "duamnele și duomnii" care iubesc maidanezii dar nu iși asumă răspunderea pentru ei .
Drept urmare, am sunat la APMCS Ploiești . Între timp a coborât duduia care îi hrănește și îi adună în haite (cea care se prezintă drept avocată) .
I-am pus niște întrebări de bun simț . Nu a binevoit să-mi răspundă serios . Ba chiar a început să mă acuze de diverse etichetându-mă drept "samsar de câini" , "agresiv cu maidanezii" , etc. etc. etc.
M-a luat inclusiv la mișto când i-am arătat punguțele Evei și am întrebat-o cine strânge de pe acel teren de sport fecalele câinilor pe care ea îi hrănește .
Mă întreba (la mișto) dacă i-am văzut eu făcându-și nevoile .
Deh , mai avea să mă acuze că eu i-am provocat ... sau poate chiar să îmi recomande o schimbare de domiciliu . WTF ?!?!
I-am pus la dispoziție câteva variante decente . Însă ea a continuat cu bla bla-uri penibile și cu încercari de a MA INTIMIDA . Eva sărmana stătea calmă lângă mine, neînțelegând ce se întâmplă.
Între timp au apărut și cei de la APMCS Ploiești . Aveau inclusiv cititor de CIP-uri. Evident , câinii respectivi nu sunt înregistrați în RECS și nici nu își asumă nimeni răspunderea pentru ei.
Duduia nu i-a lăsat să ia câinii și a sunat pe cineva (probabil de la Primărie) pentru a-i intimida pe salariații APMCS.
Eu m-am dus să duc bicicleta și m-am întors. Între timp salariații APMCS dispăruseră . Culmea ! Cățeaua cu pui m-a atacat din nou în timp ce treceam prin zona (destul de departe de culcușul ei) .
Am plecat să îi caut pe cei de la APMCS și, în timp ce îi căutam, am sunat din nou la sediu ... Pe salariații APMCS i-am găsit la vreo 3 străzi mai încolo , în zona pieței .
Înregistrarea conversației telefonice o aveți mai jos !
Am toate conversațiile salvate .

Deci , DA .
Pentru acuzele că sunt "traficant de câini" (în condiţiile în care Eva mea nu a făcut niciodată pui , iar cele doua foste maidaneze de la curte sunt sterilizate, microcipate şi înscrise în RECS) ...
Pentru acuzaţiile că îmi asmut căţeaua pe maidanezi (în condiţiile în care căţeaua mea niciodată nu a fost lăsată să atace sau să se bată cu alt câine // da, regret faptul că am fost fraier și nu mi-am învățat fata să fie agresivă la câine)...
Pentru acuzaţia că am vândut/omorât acea cățelușă metis de shar-pei (în condiţiile în care am dus-o pe benzina şi timpul meu tocmai la Bucureşti , la un cabinet veterinar care se oferise să o adopte şi să gasească adoptatori pentru pui)....
Pentru multe alte acuzaţii nefondate ...
DRAGĂ "DUAMNĂ" IUBITOARE DE CÂINI MAIDANEZI (care vă recomandați drept avocat și încercați să intimidați angajații primăriei Ploieşti), VOI CHEMA PE CEI DE LA APMCS (ecarisaj) PÂNĂ CÂND NU VA MAI FI NICIUN MAIDANEZ ÎN CARTIER (cu excepţia celor doua căţele bătrâne şi sterilizate) .
Da, vreau să îmi pot plimba liniştit câinele, fără să mă atace câinii pe care îi hrăniţi şi îi adunaţi în haite pe lângă bloc.
Da, vreau să nu mai văd gunoaie şi rahaţi de maidanez pe acel teren de sport.
Da, vreau schimbare.

LOCUL MAIDANEZILOR NU ESTE PE STRAZI .
Eva mea este înregistrata la ACHR , înscrisă în RECS, declarată la Poliţie , microcipată . Strâng fecalele în urma ei. Poartă tot timpul botniţă pe spaţiul public . etc. etc. etc.
Deci , da. Îmi voi face un scop din a stresa autorităţile cu sesizări , pentru a-şi face datoria .
Nu mai încercaţi să îi intimidaţi ! Am convorbirile telefonice cu ei înregistrate şi le voi face publice .

P.S.:
DA , EU I-AM CHEMAT ASTĂZI PE CEI DE LA PRIMĂRIE/ECARISAJ .




***


0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: