21 iul. 2016

Cugetari din trecutul apropiat . Despre litoral .



De ce sa stai 20-30 zile la mare daca nu iti permiti ?!?! Doogh !
Mananci rebuturi, rabdari prajite, pauze si foame pe paine ....
Sunt unii care prefera sa faca foamea , sa inghita in sec, sa stea pe bordura..., dar sa stie tot poporul ca ei au petrecut atata timp la mare.

Stiu..., ma roade pizma.
:)))))))

~~~

Marea de care imi era dor cu adevarat poate fi regasita doar intre 4:30 AM si 7:30 AM .
Țăranii , lichelele si cocalarii dorm dimineata pana mai tarziu.
Dupa ce subumanii invadeaza plaja, te trezesti din visare si revii la mizeria realitatii romanesti...
" Uăi Marișico, ai luat prosoapili ? Barbac-tu o vomitărat aseara ? Uăi uai șie ghini ne distratărăm noi aseară..." [ vasluieni care in viata lor de zi cu zi dorm cu iapa in casa ]

***

2 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Anonim said...

acelasi lucru e valabil pentru toata tara. de asta am renuntat la lupta si am plecat cat de departe am putut. e greu sa renunti la familie, prietenii din copilarie, locuri dragi, insa este mai greu cand nu mai recunosti nici unul din acele locuri ca fiind "al tau". pentru cineva cu bun simt si un pic de creier invazia barbara este insuportabila. anuleaza chiar si momentele frumoase petrecute cu familia si amicii. in rromania traiesti bine doar daca ai pielea si creierul de rinocer si faci bani usor (99% jmekerii, combinatii, invarteli, pile, relatii, cunostiinte, etc.)
pacat, foarte pacat de locurile frumoase pe care nu stiu sa le aprecieze...

Brutacu Hector said...

Multumesc pentru comentariu ! Ma bucura ca nu sunt singurul "nebun" care gandeste astfel.
Imi cer scuze ca l-am publicat atat de tarziu ... Aveam moderarea activa si nu am avut acces la blog cateva zile , fiind plecat .