6 mai 2016

Mi-e dor de bicicleta mea si incep sa imi pierd rabdarea.



 Cred ca am tinut vestita mea bicicleta SH in "service" mai mult decat am tinut vreodata vreunul din autoturismele pe care le-am detinut pana acum.
De doua saptamani o am din nou la "service-ul de biciclete" , deoarece nu a fost ok atunci cand mi-a returnat-o prima oara (tinuta vreo 3 saptamani pentru schimbat cauciucuri , schimbat pedale , curatat si gresat angrenaje ) ...

In asa perioada de timp , daca tineam autoturismul in service , aveam timp sa-l segmentez, sa il vopsesc , sa ii scot piesa cu piesa si apoi sa le pun la loc . Mi l-ar fi facut ca nou . :(((((((((


Mi-e dor de bicicleta mea....



Nici cand mi-au furat-o hotii , nu a stat asa de mult la ei (noroc cu baietii de la Sectia 3 Politie Ploiesti ).

O sa revin cu povestea completa zilele urmatoare , cand voi avea timp , dupa ce voi recupera bicicleta. Apoi cred ca ma voi apuca de studiat "reparatii biciclete", trecand peste principiile care mi-au ghidat viata pana acum.

De factura si chitanta pentru cei 300 lei platiti nici nu mai "indraznesc" sa pomenesc. Yok !

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: