14 sept. 2015

Review balta Iazul Dorului , Teisani (Homoraciu) Prahova .



     Am fost ieri , Duminica (13 Septembrie 2015), sa imi incerc norocul. De obicei , cifra 13 imi poarta mult noroc.
Taxa - 35 RON 12 ore .
Distanta - 46 km cu plecare din Ploiesti.
Marime - mica spre medie .


Am ajuns acolo la ora 5:30 AM . Drumul de la sosea pana acolo este accesibil dar foarte naspa . Este facut din placi de beton turnate prin anii 80.
Se poate intra lejer cu masina pe malul baltii .
Toaletele sunt de nota 20 .  Sunt extrem de curate , exista apa curenta, odorizant la wc, sapun lichid, hartie igienica si chiar DUS . TOTUL ARATA IMPECABIL si nu miroase a "toaleta".
Exista standuri cu mobilier din lemn masiv (arata super).
Din loc in loc (foarte des) sunt amplasate cosuri mari pentru gunoi (cu saci menajeri).
Aer curat, locatia intre dealuri impadurite .
Se poate face gratar , dar asta doar daca detii gratar cu cutie (tip camping) .
Au si un bar (la intrare).
Nu exista limita la cantitatea de captura .
CONDITIILE SUNT EXCELENTE , INSA PACAT CA NU PREA EXISTA PESTE !!!
Inca de la inceput , taxatorul (ne-a dat si bon / chitanta) ne-a zis ca este un loc perfect daca am venit pentru relaxare si odihna ...

Pe arc am folosit TTX cu usturoi si TTX cu capsuna.
Am incercat cu rame rosii , viermusi , bonduelle .
Nu a tras decat la viermusi si doar caras intre 100 si 300 grame .
La bat nu a muscat nimic (am schimbat trei linii).
Am avut o varga si trei lansete clasice (fiecare lanseta a avut alt tip de montura).

Au fost multi pescari pe balta , insa nimeni nu prindea nimic.

NU RECOMAND BALTA DECAT PENTRU CEI CARE VOR SA SE RELAXEZE , SA FACA UN GRATAR SI ... SA ISI RUPA ARCURILE MASINII SAU DORESC SA GRABEASCA SCHIMBAREA IN SERVICE A TOT CEEA CE INSEAMNA BUCSARAIE SI AMORTIZOARE.
Saptamana asta voi incerca alta balta noua ... sau poate una veche . Vad eu !











0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: