13 aug. 2015

Tina , medicul veterinar Catalin Paul Popescu si CuppyVet Yaz .



  In urma cu cateva zile am observat ca Tina urina cu sange.
L-am sunat imediat pe medicul nostru veterinar si acesta m-a chemat la cabinet pentru investigatii.
Ieri am dus-o la cabinetul veterinar sa ii fac o ecografie.
Avea pietre in vezica urinara .
Astazi am dus-o si a fost operata. Operatia a fost un succes.

Multumim din suflet Catalin Paul Popescu ( CuppyVet) !
S-au schimbat multe ...
Un medic veterinar dincolo de cuvinte......

___________

        Ieri, cand ma pregateam sa merg cu Tina la cabinet (CUPPYVET YAZ), un vecin mi-a taiat calea si m-a ploconit cu un porumbel. Se lovise de balconul lui si l-a gasit ametit , in balcon.
L-am dus si pe el la cabinetul veterinar . 

Vecinul vroia sa il arunce in gradina blocului, prada sigura pentru pisici.
Prin bunavointa si dragostea lui pentru necuvantatoare, domnul doctorCatalin Paul Popescu, l-a luat in grija. Il va elibera atunci cand porumbelul va putea zbura in siguranta.
Astazi, cand am dus-o pe Tina pentru operatie, am aflat ca s-a mai pricopsit cu inca unul .
In Ploiesti , nu cunosc vreun alt medic veterinar care sa faca astfel de fapte complet dezinteresat ...
Stiu ca este modest, insa nu ma pot abtine sa nu mentionez ca are acasa peste 30 de suflete salvate din strada sau adaposturi. Toate cu probleme de sanatate sau infirmitati.


Multumesc pentru profesionalism, dedicare si rabdare !



(bolnavioara, inainte de ecografie)

(dupa ecografie)
(dupa operatie 1)

(dupa operatie 2)

(una din pietrele din vezica urinara - colturoasa)








0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: