13 iun. 2015

LEGI CARE-S DEGEABA ...



   Eva are acum o gasca de prieteni .
La inceput au fost doar doi baietei , puiandri fricosi si neincrezatori . Acum a aparut si o fetita (mix de Shar Pei) alaturi de cei doi masculi . Baieteii au crescut si si-au delimitat un teritoriu. Incet incet se formeaza o noua haita ...
De aceea nu sunt de acord cu prezenta cainilor in pe strazi.
Acestia (cei din foto) , cu Eva si cu mine, sunt prietenosi si jucausi , insa cu persoane straine devin din ce in ce mai agresivi ...
Au devenit deja teritoriali. Isi impart teritoriul din cartier cu alte trei haite.
Corect ! Nu este vina lor , insa nici a-i tine pe strazi nu este o solutie.

Mi-e mila de ei , dar locul lor nu este in strada.

_____________

O fetita , metis de Shar Pei , s-a pripasit prin zona unde ies cu Eva la joaca.
Este sociabila . M-am uitat la dintii ei si nu cred ca are mai mult de 6-7 luni .

    De aceea CRETINII NU AR TREBUI SA DETINA CAINI !!!
Isi lasa javrele la monta (mascul sau femela) cu maidanezii de pe strazi . Nu ca n-ar fi indeajuns de multi pe strazi ..., isi mai lasa si imbecilii javrele sa isi satisfacta instinctele sexuale cu orice ghioarla , iar apoi arunca puii in strada.

     ESTE FOARTE BUNA LEGEA CARE TE OBLIGA SA-TI STERILIZEZI CAINELE DACA NU AI DREPT DE MONTA . ESTE FACUTA PENTRU ASTFEL DE CRETINI ! INSA LEGEA ESTE DEGEABA ... NIMENI NU O APLICA . NIMENI NU VERIFICA .









Post Scriptum:

    Cine doreste sa adopte fetita metis de Shar Pei, sa ma contacteze in privat sau sa imi lase in mesaj cu adresa de e-mail , pentru a-i spune unde se afla !

LATER EDIT :
REPET !
Nu , nu mi-am schimbat opinia in privinta maidanezilor . LOCUL LOR NU ESTE PE STRAZI.
 Eu, pur si simplu, doar o las pe Eva sa socializeze cu ei si sa se joace (fara a-i agresa in vreun fel ) .

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: