20 mar. 2015

BZ.13. "TARANCOCLITDEBUZAU"







Hal de parcare ! A ocupat doua locuri cu un ghioc de masina.
Soferita a incercat sa o dreaga , sa isi gaseasca scuze (totul pe un ton cu zbierete si amenintari) ... Pana cand i-am aratat camera de supraveghere, la etaj . Apoi a dat-o cotita.
Nu , nici in spatele lor nu se putea parca . Acolo este intrarea/accesul in parcarea vecinilor .

__________


       Prima oara a iesit un tolomac la fereastra (cand a vazut ca am coborat si ca ii fotografiez cu telefonul numarul autoturismului) . Apoi a coborat o tarancuta intelectuala.
"Dom'le am si eu studii , o facultate , un master , un serviciu bun. Nu se poate asa ceva . Sunt si eu fata cuiva . Am parinti importanti. "  I-am raspuns ca nu ma intereseaza nici CV-ul ei si nici ce rude are . In vremurile pe care le traim nu prea mai este bine sa te lauzi ca poti face trafic de influenta si sa ameninti ca ai rude sus-puse. Zic si eu ...
Ii pusesem sub stergator o hartiuta prin care ii explicam ca a parcat ca pe tarlaua lu ma-sa mare si ca putea sa dea peste unul mai tembel , care sa nu se oboseasca sa ii lase o hartiuta sub stergator ci sa ii avarieze autoturismul . Asa cum am patit eu cand niste necunoscuti vecinii din blocul de vis a vis , mi-au intepat rotile , doar pentru ca am indraznit sa o parchez intr-un coltisor din "parcarea lor".
I-am explicat ca singurul lucru care ma deranjeaza este modul in care a parcat si ca in opinia mea cine parcheaza asa este un mare nesimtit sau un mare dobitoc.
Pe cand ii explicam asta ,  a aparut si un taranete pricajit (logodnicul , sotul , futalaul) care a inceput sa se laude ca are trei autoturisme si ca daca vrea vine si le baga pe toate acolo .
I-am spus ca nu ma deranjeaza. Mai ales daca le parcheaza regulamentar si cu bun simt . :)))))
Vazand ca nu reuseste sa ma provoace ... ,a dat-o in "taranisme de cocalar ieftin" si in "amenintari de strada" . L-am lasat sa isi faca numarul . Apoi i-am spus doua vorbe despre "smecherie" , prinzandu-l deoparte, putin mai incolo de logodnica/sotia/intelectuala lui, ca intre barbati (fara sa schitez vreun gest de agresivitate). A plecat imediat in casa , mut si fara alte comentarii . A inteles ideea.
Un taranete care sta cu chirie(pe spatele intelectualei) si cu gura foarte mare. Probabil ca sa il auda lumea (si prietena/logodnica/sotia) cat e de viteaz ... Si cu asta am spus tot.
Intelectuala nu a vrut sa plece cu taranetele si a mai ramas putin cu mine, la o vorba (putin mai calma) . Imi pare rau ca nu am intrebat-o cum se face ca , la cata scoala se lauda ca are, s-a impotmolit tocmai de un ghertoi flamand precum individul respectiv. 


_________________

Si eu mai inalt tonul cateodata , dar asta doar acolo unde este cazul si nu o fac pentru a ma infoia in fata unei femei , incercand sa fac impresie "smechereasca" .... Asta o faceam prin adolescenta.

Sunt sigur ca data viitoare vor fi mai atenti la modul in care parcheaza . Foarte sigur !

P.S.:
      Pentru eventuale nelamuriri , am salvat filmarea camerei de supraveghere. Din filmare se vede foarte clar atitudinea mea impaciuitoare , calma si atitudinea agresiva a respectivului taranete. Se vede foarte clar ca nu raspund la provocari si ca incerc sa ii explic prostovanului unde a gresit si mai ales faptul ca nu am nimic cu ei ca au parcat acolo ci am o problema cu modul in care au parcat .

_________________________________________________________________

Later Edit:

I-am verificat numarul in baza de date CEDAM si mi se spune ca numarul de inmatriculare este inexistent... O fi fals ???? Sau poate doar RCA-ul este fals ?!
Cu celelalte doua apare . Cu asta nu apare (masina intelectualei cu facultate , masterat , serviciu la birou , parinti importanti si buletin de Buzau ) . Numar fals sau RCA fals ?!?!



0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: