18 aug. 2014

PreaNESIMTIREA SA, Claudiu B. , un popa cu prea mult tupeu .

    

     Un popa nesimtit (B. Claudiu) ma ameninta/hartuie/santajeaza , in scris, insistand ca ma reclama la Politie si ca ma da in judecata daca refuz o intelegere amiabila (adica , probabil , banii pe cotizatia care parintii mei au refuzat sa o mai plateasca de ani buni) . Face asta printr-un plic pe care mi l-a trimis prin Posta Romana. Porcul in sutana ma ameninta cu martori mincinosi si cu alte bazaconii .


    



De ce incearca sa ma santajeze ?

  • Pentru ca l-am "calomniat" spunandu-i ca e nesimtit , atunci cand l-am prins intaratandu-mi cainele si insistand sa ciocane la usa mea , stiind ca acolo nu este bine venit . 
  • Pentru ca am avut curajul sa il infrunt si i-am pus in vedere ca data viitoare , cand va mai insista la usa mea , tulburandu-mi buna folosinta a locuintei , voi lasa cainele sa imi apere proprietatea .
  • Pentru ca nu am mai rabdat si i-am pus eticheta pe care o merita , dupa ani de zile in care si-a lipit degetele slinoase de soneriile apartamentului meu ...
     Ma ameninta cu reclamatii si instanta , pentru ca am indraznit sa ii cer socoteala deoarece a insistat sa imi TULBURE FOLOSIREA PROPRIEI LOCUINTE , chiar daca in nenumarate randuri l-am rugat frumos sa nu ma mai deranjeze .

    Porcul in sutana , ma ameninta ca are martori (probabil ceva babe nesimtite si senile de la mine de pe scara) si sustine ca am AMENINTAT alti doi preoti ... WTF ?!?!
    NESIMTITUL TUPEIST se leaga si de memoria mamei mele , cea care a lasat cu vorba de moarte sa nu fie inmormantata de catre preotii din aceasta parohie ci de catre alt preot , din alta zona a orasului.  Cu ce drept , JEGOSULE , o aduci pe mama in discutie ? Eu m-am legat de mama ta ? 
Bai prostule , mama mea frecventa alte parohii . Intotdeauna i-am respectat optiunile si credinta . Asta ...asaaaa ca fapt divers .
Stia prea bine cine sunteti voi si ce va poate pielea . Nesimtitule !
De unde stii tu ce gandea si ce simtea mama mea , cand mama mea nu va suferea neamul ? De unde stii tu ce gandea mama mea , cand mama mea nu frecventa biserica voastra hidoasa si mare cat un cacat imens infipt in mijlocul cartierului ?

Cere-i Dumnezeului tau sa iti faca dreptate !
Nu ai incredere in El , in judecata Lui cea dreapta ?
Ah , stai ! Tu nu crezi in Dumnezeu . Sau poate ca Dumnezeul tau este Mammona...



___________________

     Da, domnule B. Claudiu , ESTI UN MARE NESIMTIT , UN PORC ORDINAR !
Da, domnule B. Claudiu , AM DREPTUL SA IMI APAR LOCUINTA DE INDIVIZI CA TINE , CARE NU INTELEG CU VORBA BUNA SI AU UN TUPEU FANTASTIC !


    ASTEPT SA FIU RECLAMAT SI CHEMAT IN JUDECATA , PENTRU CA AM AVUT CURAJUL SA CER SOCOTEALA UNOR NESIMTITI CARE IMI TULBURAU FOLOSIREA PROPRIETATII !!!!!!!!!!!!
Da , in opinia mea (libera si democrata) , B.O.R. ESTE O CLICA DE HOTI , O ADUNATURA DE NEMERNICI IMBUIBATI .

   Adica , nesimtitul , dupa ce l-am surprins cu degetele adanc infipte in sonerie si cu bubuieli in usa de la intrare in apartament , sustine ca era pe scara si pe mine m-a deranjat simpla lui prezenta ...
Desigur , nu pomeneste nici despre faptul ca , de mai bine de 4 ani , ii tot spun cu frumosul (L-AM RUGAT CHIAR) sa nu mai sune la usa mea ....


______________

Desigur , la mijloc este si coada unei codoase , a unei Satane care-l ispiteste pe popa, a unei babete camatarese (spargatoare de familii ) , care nu are altceva mai bun de facut ... si care locuieste la parterul blocului unde eu imi am domiciliul.
Este o baba senila , care isi barfeste propriul nepot (din sora) si care nu ma sufera de multa vreme , deoarece am refuzat sa ma cobor la mintea ei , sa ii fac pe plac .... O baba care nu a avut copii, care a despartit un barbat de familia si de copiii lui , care a dat bani cu camata toata viata si care a trait numai din bani necinstiti. INSA ACUM ESTE MAAARE CREDINCIOASA .

____________________


      PreaNESIMTITULE , hai sa vedem de cate ori am spus public ca m-ai deranjat si inca de cand !!! Sa vedem inca de cand ti-am pus in vedere sa nu ma mai deranjezi , sa nu ma mai hartuiesti cu povestile tale ortodoxe, sa nu mai tulburi linistea apartamentului in care vietuiesc !
PORCULE IN SUTANA , ASTEPT SA MA DAI IN JUDECATA ! CHIAR INSIST .

Ia uite aici (inca din 2009) :


2009 -
http://patriahotilor.blogspot.ro/2009/08/un-preot-venit-cu-stropeala-in-postul.html



2012 -
http://patriahotilor.blogspot.ro/2012/08/popa-si-cadelnita-aducatoare-de-bani.html



2013 -
http://patriahotilor.blogspot.ro/2013/01/preascarbosenia-sa-purces-la-manjit.html


+ de fiecare data , in toti acesti ani , cand ai venit cu "boboteaza" , cu "icoana cu trei manute" radioactive, cu " cersitul" , etc.
PORCULE NESIMTIT !


_____________


  Ce s-a intamplat pe 4 August 2014 ? Nimic. Pe 4 August 2014 inca ma aflam in Eforie Nord (am martori).
Dobitocul , probabil , se refera la 5 August 2014 ...
Uite ce postam atunci pe Facebook:





Brutacu HectorAugust 5 at 9:14pm · Ploiesti 


[in urma cu 40 minute]
(...)Preotul B. Claudiu este un imbecil nesimtit . Si i-am spus asta fata in fata.Coborasem pana la masina , cand o aud pe Eva agitandu-se in casa (sus) . Urc repede... La usa mea era B. Claudiu cu un golan .
Au ciocanit ... Au sunat la soneria amplasata (din fabrica) pe usa .... Au sunat la soneria din perete ... Avea degetul bine infipt in sonerie .
L-am luat direct : " Nu iti este rusine ? "
"Pai ce am facut ?" , zise popa ." Nu vede niciunul din voi ce scrie pe usa mea ? " (el si dascalul cu mutra de golan cocalar)
Pe usa mea scrie " Atentie ! Caine agresiv. Intrarea pe raspunderea dvs."LA care popa , cu tupeu : " Pai ce ? Am intrat ? "
" Sti ceva , esti nesimtit. De ce ? Pentru ca ai tupeu si pentru ca de mai bine de doi ani iti tot zic sa nu mai ciocani/suni aici , la mine . Vad ca insisti mereu ... sa imi intarati cainele . Data viitoare ii dau drumul pe bune . Eu nu primesc hoti la mine in casa sau la mine la usa . Nu ai niciun drept sa suni la usa mea . " , i-am spus deja pe un ton nervos.
"Calmati-va , dom'le ! Plecam." (...)
Eva nu obisnuieste sa latre chiar deloc (in casa) .
Insa , daca dobitocul insista sa isi lipeasca deshtele de sonerie , normal ca se enerveaza....
____________________________________
______________________________
________________________

      Acest popa este atat de dobitoc incat ma asteptam sa sune la Politie chiar de atunci . Ma mir ca nu a facut-o ...
Tare eram curios ce le-ar fi spus celor de la Sectia 3 (care nu sunt in stare sa se ocupe de adevaratii infractori, dar ar fi in stare sa se ocupe de asemenea tampenii) . Ce ar fi zis ? Ca mi-a tulburat buna folosinta a proprietatii si ca vrea sa ma reclame pentru ca i-am reprosat asta pe un ton mai nervos si ca , intre timp , cainele meu si-a facut datoria , aparand o proprietate privata ?



~~~~~~~~~~~~~


Post Scriptum:
Va intrebati de unde pana unde asemenea tupeu la acest popa nesimtit ?!
Mama lui (preoteasa cea batrana) si cumnata (sotia fratelui) sunt consilieri locali din partea partidelor politice aflate la putere.  ;)



0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: