20 aug. 2014

ANUNT PUBLIC !





     Deoarece au trecut putin mai bine de 24 ore din clipa in care mi-a fost zgariat autoturismul (cu "dedicatie" ) , incepand de astazi , ii anunt pe LASII (taranii cocliti/drogatii/parnaiasii) care au facut asta, ca ma voi ocupa IN MOD FOARTE ATENT si DEOSEBIT de trecutul , prezentul si (mai ales) VIITORUL LOR .

Stiti voi ... : combinatii , droguri , proxenetism, masini furate, constituirea de grupuri infractionale in vederea comiterii de fapte penale , carausie, lupte cu caini, preluare de firme cu datorii enorme la buget, recuperatori , scandaluri , spargeri , talharii si alte nimicuri.


Eu am mai zis , daca nu ma deranjezi , daca nu imi tulburi confortul si viata si daca nu imi afectezi/deteriorezi bunurile proprii , nu ma priveste ce faci cu viata ta . Insa , daca ai incercat marea cu degetul si ai vrut sa vezi ce pot ... VEI AFLA ! 
Nu este o amenintare . Este O CERTITUDINE.


      Eu refuz sa accept astfel de situatii si nu ma voi conforma niciodata tendintelor TURMEI . Nu pot sa accept mizeria din societate si nici nu ma voi lasa dominat de infractionalitate si lichele .
Chiar daca, la un moment dat, voi face asta cu pretul propriei vieti .
Sunt constient ca nu sunt un personaj cu puteri supranaturale si ca sunt la fel de vulnerabil ca oricare altul , insa ... pana la urma NU POTI SA MORI DECAT O DATA . Nu am copii si nici persoane la a caror viata sa tin atat de mult inca sa pot sa fiu facut sa tac.

SUNT RAZBUNATOR (stiu sa imi caut dreptatea) . Cei care ma cunosc de mult timp , stiu prea bine ca nu mint si ca nu ma voi lasa pana cand cei vinovati nu vor raspunde in fata legii.

Nu tolerez astfel de indivizi !
Nu uit !
Nu iert !


Cine ma cunoaste stie ca , chiar si dupa timp indelungat, platesc intotdeauna celor carora le sunt "dator" ....
Mi-ai afectat viata ?
Mi-ai tulburat linistea ?
Te-ai legat de bunurile mele si mi-ai facut paguba ?
Cu siguranta VEI PLATI !
Legal vorbind . 

Totul se face legal in ziua de astazi . Nu umblu cu tampenii . Cunosc legile destul de bine , astfel incat sa aduc multi nori negri pe cerul tuturor celor care se incapataneaza sa fie "smecheri" ... Si AM TIMP CACALAU !!!

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: