31 aug. 2014

ANTIDROG. Cativa dintre drogatii din Podul Inalt (Ploiesti) .

 ...     

        4 dintre baietasii cu "veselie la tigara" au revenit la bancuta ... + doua fatuci (fatucile au sosit via strada Lacul Balea, Ploiesti ).
Probabil drogurile le intuneca judecata si nu au mai realizat pericolul la care se expun. Am o mica surpriza.



Am prelevat probe . Desigur , fara sa le ating/contaminez (pe cat posibil) .
Din cauza ca am toata casa vraiste , nu mai aveam pungute pentru probe ... si a trebuit sa prelevez intr-un ambalaj al unui filtru anticalcar (de la centrala termica) ... :)))

Au rulat cuiele folosind, pentru amestecul "vesel", tutun din tigari Winston.
Am doua tigari din care au extras tutunul, cartonul din care si-au facut filtrul , cat si parti din hartia rulata ....

A se viziona cu atentie sporita !
Doar pentru cei cunoscatori !









Nici macar nu terminasera primul cui si individul cu ochelari de soare pe cap se apucase deja sa il ruleze pe cel de-al 2-lea. Le rula pe lungimea palmei .
Deja devenise agitat.
Este indeajuns ca una dintre pizducele drogate sa toarne totul in scris ...








____________________

Care e treaba cu sucul ?De ce , in timp ce golanii se drogheaza la tigara, simt nevoia sa bea suc (cola , fanta , etc.) ??? 

____________________




Later Edit (10.09.2014)


In sfarsit , m-am luminat si am aflat raspunsul legat de nelamurirea cu sucul carbogazos baut la posta de catre consumatorii de droguri.
Mi-a spus un amic care a facut parte dintr-o organizatie antidroguri.

" Mai mereu ii vei vedea cu sucuri acidulate, doarece in momentul cand elimina gazele li se intensifica starea de *bine*.
Abia dupa aceea, la ceva timp, cu siguranta ii vei vedea cu sticluta de apa plata (cat mai multa posibil) deoarece li se usuca gura si se accentueaza senzatia de sete. "




Habar nu aveam.

2 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

WaTzaP said...

Deci efectiv imi vine sa te injur, ca si pe prietenul tau.

In momentul in care ai fumat diverse substante simti gura uscata si in general ai impresia ca esti deshidratat.

Cand te hidratezi ( ice tea, asta prefera DROGATII, tu-le mama lor) tu de fapt diminuezi efectul halucinogen.

Sa stiti si voi, ma intelegi, brigada comunista antidrog....

Brutacu Hector said...

WaTzaP,

Multumesc pentru completari !
Iti dai seama ca nu aveam de unde sa stiu.
Amicul/cunoscutul care mi-a dat acele explicatii , a facut parte dintr-o organizatie de tineret (un ONG) ...