28 iun. 2014

INFORMATII PRETURI CABINETE VETERINARE, VACCINURI , MICROCIP , INSCRIERE IN RECS .
















  • Vaccin anual polivalent "maidaneza" proprie - 50 RON
  • Microcip "maidaneza" proprie - 50 RON  
  • Carnet de sanatate nou (cele obligatorii) "maidaneza" proprie - 25 RON
  • Vaccin motan "maidanez" propriu (polivalent + antirabic) - 65 RON


_______________

Cu toate ca la telefon mi s-a spus ca noul carnet de sanatate costa DOAR 25 RON , la cabinet am platit 40 RON pt. el. Explicatia medicului veterinar este asa:

- 25 RON buletinul .
- 15 RON inregistrarea in baza de date .

  • TOTAL 205 RON.


MARI HOTI ROMANII ASTIA (si nu ma refer aici la medicul nostru veterinar) !!!! MA REFER LA CEI CARE AU CREAT ACEASTA NOUA SURSA DE SPECULA SI PRODUS BANI ...


___________





Mona , cealalta "maidaneza" proprie , urmeaza la vaccin, microcip si buletin nou ... undeva prin Octombrie .

   M-am uitat si pe la alte cabinete (am discutat inclusiv telefonic cu alti medici) ... Preturile sunt cam aceleasi . Intre 80 si 115 RON de caine (microcip, carnet sanatate nou , inscriere in RECS) .
De ex. , in Ploiesti , la cabinetul veterinar SanoVet (in 9 Mai) , costa doar 80 RON (toata operatiunea) .

In fine ...


P.S.:
Un microcip , direct de la sursa/importator , costa undeva intre 10 - 15 RON / bucata . (mie mi-a luat 50 RON , cu toate ca la intrarea noii legi, medicul respectiv promitea ca nu le va da mai scumpe de 30 RON/buc)
La fiecare caine inscris in baza de date RECS , un medic veterinar achita o taxa de 30 eurocenti  (mie mi-a luat 3,5 EURO).

P.P.S. :
Stiu eu o familie de medici veterinari care si-au facut conac la Lipanesti (Prahova) pe spatele unor fraieri ca mine ... (pe vremea cand il aveam pe Leo)
Am ajuns la concluzia ca , indiferent de profesionalism, toti medicii veterinari sunt la fel de hapsani si prefacuti .
Medicii veterinari sunt mai scumpi si mai perversi decat cei din medicina umana .

Asta ca tot am inghitit astazi vrajeala unui medic veterinar care "se vaita" ca si el are 11 caini in curte ... Pai da , are 11 caini in curte , dar costurile nu sunt aceleasi cu cele pe care le imputa clientilor lui. Sa fim seriosi ! Isi pune singur adaos comercial si isi bate bon in casa ??? =))))))))))))))

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: