29 mai 2014

Este timpul pentru a trage organele (din nou) de urechi ...

 
     Nu de alta , dar apar din ce in ce mai multe accidente in zona si , in plus, din ce in ce mai multe dintre masinile parcate sunt lovite, zgariate sau raman cu oglinzile rupte (din cauza celor care ies pe interzis) .

Ce va spuneam eu deunazi cu iesitul autoturismelor pe interzis , pe strada unde locuiesc ?
Tocmai s-au lovit doua masini ...
Un alt prim-puscarias al cartierului - un individ la vreo 45 de ani, cu un Cielo gri , iesea pe interzis . Probabil si baut (ca asa obisnuieste sa conduca) ... 
A intrat in plin intr-un alt autovehicul care circula normal si care tocmai intra pe strada. 
Imediat s-a strans toata "spuma" cartierului (toti parnaiasii , criminalii, shutii , talharii - personajele care o ard seara de seara in fata la Profi nr.4 Ploiesti ), pentru a-l intimida pe cel lovit . Nu exagerez cu nimic! Tipul care a picat nevinovat , era singur . Un tip subtirel , tinerel . Masina lui este destul de nasol avariata. L-au imbrobodit repede .
Eu , cu urechile mele , l-am auzit pe cel vinovat cum spunea cuiva la telefon ca nu are asigurare. Nu stiu de ce am impresia , dar are si carnetul suspendat. 

........................................................

S-a intamplat putin mai "hakana" de locul unde am eu caruta parcata , implicit in afara razei camerei de supraveghere (cu vreo 20 m) .
Daca as fi surprins accidentul pe camera , sunam eu direct la Rutiera.





     Cel in blugi (fara ochelari de soare) este soferul vinovat . Autoturismul din imagine este autoturismul celui vinovat.
     Cel cu ochelari de soare pe cap este unul dintre capii celor care isi fac veacul prin fata magazinului Profi nr.4 Ploiesti . A facut vreo 12 ani de puscarie pentru omor . Este cel care o arde pe manele, cu basul la maxim (dand la maxim instalatia de sunet din masina) , aproape in fiecare seara-noapte , chiar langa Sectia 3 Politie Ploiesti . Militienii nu ii fac nimic . Am mai pomenit eu despre ei in alte articole anterioare.
In rest ... stiti voi ... : combinatii , droguri , proxenetism, masini furate, constituirea de grupuri infractionale in vederea comiterii de fapte penale , carausie, lupte cu caini, preluare de firme cu datorii enorme la buget, recuperatori , scandaluri , spargeri , talharii si alte nimicuri.
          

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: