24 feb. 2014

AVENTURI CU PILKINGTON PLOIESTI . Un alt pom laudat . (2)



*fisura care se vede in fotografie
este pe laterala dreapta  (zona pasager)*









Prima parte a aventurii o aveti aici :  LINK .



Astazi , la prima ora, m-am prezentat la Pilkington Ploiesti pentru a rezolva problemele constatate si a-mi lua factura . Voi descrie cat mai pe scurt si punctual.


1. Am intrebat ce s-a intamplat cu chederele ornamentale , chedere pe care nu le-au mai montat la loc asa cum au fost . De asemenea am intrebat de ce ei nu au mai montat inima de cauciuc ce trebuie sa existe intre chederul ornamental si parbriz, lipita pe marginea parbrizului/lunetei ,  pe ambele laterale (aceasta avand rol de etansare si fixare) .Mi s-a dat un raspuns balmajit , legat de niste capse de prindere . Cand a venit vorba de aceea inima de cauciuc mi s-a raspuns exact asa " Pai , dom' le , prea cautati cusururi in toate. Acesta este un parbriz after market . Aveti prea multe pretentii.... Vreti sa faceti masina ca noua ?!? "
Adicaaa ... eu am dus masina intr-o stare foarte buna , doar pentru a-mi schimba parbrizul , iar sefuletul acela imi recomanda sa fiu multumit cu ea asa cum mi-au dat-o , intr-o stare mult mai proasta decat atunci cand am lasat-o la ei . Si tot el este cel revoltat de pretentiile mele , pe banii mei .
A incercat sa imi explice ca el si-a cumparat o canapea de 4000 RON si ca a gasit defecte la ea , dar nu a  mai facut atata scandal . Hmmm... Pot sa-l consider papagal ?!







2. Le-am aratat zgarietura/ciobitura din partea stanga (inferioara) si fisura din partea dreapta (inferioara) .  Am intrebat de ce nu au verificat cand au facut receptia acestui parbriz , comandat de ei (pentru a-si repara greselile anterioare) la o alta firma , nefiind cel promis si produs de catre Pilkington.
Sefuletul vre'nic mi-a raspuns " Pai ce , vroiati sa vin eu Sambata , de la 60 km , pana aici ... pentru parbrizul dvs. ?"  . Mi se adresa de parca eu eram cel vinovat pentru toate incurcaturile create tot de catre ei.


Adicatelea , si-a trimis muncitorii sa-mi monteze parbrizul intr-o zi in care nu aveau program , folosind un parbriz comandat la un alt furnizor si neprodus de catre Pilkington. Ulterior, doar au atasat un autocolant, in dreapta jos, cu marca lor . De asemenea, pe devizul de comanda-montaj , este trecuta o alta serie de parbriz decat cea imprimata pe parbrizul montat. Probabil , seria de pe deviz , apartine parbrizului anterior , care nu s-a potrivit (acela fiind produs de catre ei) din cauza oglinzii si a incompetentei lor .







3. Autoturismul meu este marca VW , iar pe devizul de comanda-montaj , la rubrica autoturism , scrie Seat Ibiza ...
Noroc ca se potriveste seria de sasiu si numarul de inmatriculare.










4. Dupa discutii aprinse , au refuzat sa imi schimbe parbrizul  sau sa imi returneze banii . In schimb au acceptat sa mentioneze intr-o rubrica speciala a devizului doua randuri despre cele doua defecte . Hmmm... Acest fapt nu prea m-a incantat si am o mare indoiala in privinta promisiunilor primite.






5. Cand am cerut o copie dupa devizul unde apare mentiunea cu defectele constatate , incercau sa o dea cotita si sa sustina ca nu au obligatia sa imi dea o copie dupa acel deviz.
Totusi, pana la urma, mi-a facut o copie dupa respectivul deviz.


[probabil ca ... VA URMA]

_______________________
__________________
___________


NU VA RECOMAND PILKINGTON PLOIESTI ! 
SUNT MINCINOSI , NESERIOSI SI AU MARFA DE PROASTA CALITATE .

NU VA RECOMAND NICIUN SERVICE DIN ZONA 23 AUGUST PLOIESTI (actuala Strada GHEORGHE GRIGORE CANTACUZINO) ! 
ZONA ACEEA MUSTESTE DE INCOMPETENTA , TEPARI SI RASOLISTI .


___________
________
____







________________

LATER EDIT :

EPILOG PILKINGTON PLOIESTI (link)

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: