13 aug. 2013

CARGUS CURIER SI MUIA TRADITIONAL ROMANEASCA .



      ESTE A TREIA OARA CAND IMBECILUL AGENT DE LA CARGUS, DIN ZONA UNDE LOCUIESC IN PLOIESTI, SE DA LOVIT DE NESIMTIRE ... SI IMI LASA AVIZ PE USA DE LA INTRAREA IN BLOC (de lene sa urce coletul pana la usa, colet pe care oricum , de fiecare data, mi l-am urcat singur la etajul 4) .
Sustine ca a sunat la interfon , ca m-a sunat pe telefon .... Este in stare sa se jure ca mi-a supt si pula (cred?!?!)  . Cu toate ca telefonul meu a fost deschis tot timpul (abia incarcasem bateria , baterie care tine aprox. 12 zile) , pe telefon nu am niciun apel pierdut (dar tembelul nu vrea sa recunoasca chip), iar la interfon , imbecilul , in loc sa formeze Q inainte de numarul apartamentului ... a format Y .

"Mergeti si ridicati coletul de la sediu." (sediu aflat in afara orasului)

De fiecare data aceeasi poveste ...

Fac foarte multe cumparaturi online, insa doar imbecilii de la Cargus mi-au facut astfel de probleme.

   O DATA PE LUNA COMAND DE CEL PUTIN 200 LEI PRODUSE DIN MAGAZINUL ONLINE AL CELOR DE LA MAXI PET . IN AFARA COLABORARII CU CARGUS CURIER, NU AM NIMIC DE REPROSAT CELOR DE LA MAXI PET . AU SUPER PRODUSE LA PRETURI IMBATABILE . SUNT SERIOSI SI PROMPTI . AU FOARTE MULTE PROMOTII SI FOARTE MULTE PRODUSE PE CARE NU LE GASESTI IN ALTE MAGAZINE .
TOT LA EI AM GASIT SI SINGURA MARCA DE CROCHETE SUPERPREMIUM PE CARE EVA LE MANANCA CU O MAAAARE PLACERE (Alleva) .


Incompetentii de la Cargus Curier, sunt hotarati sa le strice imaginea celor de la Maxi Pet si sa le alunge clientii ...

Am facut o reclamatie catre Cargus Bucuresti (pe un fel de chat destinat acestui scop) si catre Maxi Pet prin e-mail. Maine voi face si una telefonica catre Maxi Pet.  
Acum astept raspunsul .

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: