24 iun. 2013

CIMITIRUL MIHAI BRAVU PLOIESTI (sezonul 2013) - Lasati-ne mortii sa se odihneasca in pace ! (10) PH.12.CHP



PH.12.CHP



    DUMNIEZO DRAGUTUL  !!!!


Astazi (23 Iunie 2013) , de la 6:00 AM pana la 10:30 AM , am fost in cimitir , la mormantul mamei ... pentru a pune ingrasamant gazonului de  la mormantul vecinului nevizitat, florilor de la mormantul mamei si a mai face unele mici remedieri/reparatii . Am stat in soare , am muncit , mi-a fost sete, am pus un nou tip de piedica (o delimitare din dale de pavaj , vopsite cu lavabil alb) pentru cretinii/cretinele care au obiceiul sa treaca cu autoturismele peste gazon si flori .














In aceasta seara (23 Iunie 2013) , in jurul orei 21:00 PM , m-am dus sa ud florile .
Dumniezo mi-a scos in cale una dintre persoanele pe care doream sa le "intalnesc" de multa vreme ...
Bolovanii aceia mari nu au reprezentat o piedica pentru nesimtirea si idiotenia ei.
Din nefericire, din nou, am lasat camera foto acasa si nu am reusit sa surprind bine momentul/inceputul/sosirea mea acolo .











S-a lasat cu "va rog frumos sa ma scuzati ..." , "iertati-ma..."  , " promit ca nu se va mai intampla..."  , "este prima oara cand se intampla ..." , "vorbeam la telefon si nu am observat..." 
Este o doamna bine, educata , o persoana cu care am stat de multe ori de vorba , vaitandu-ma in legatura cu ofurile mele legate de acel loc . Nu as fi crezut niciodata cat de idioata poate sa fie acea mamuta cretina ce pute nesimtirea si idiotenia sub osanza ei  ..................................................................................................................................................

1 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Fetita Junglei13 said...

Stiam c-o sa vina si ziua asta si ti-as spune ca ma bucur,dar nu-i asa.Imi pare bine ca ai descoperit una dintre persoanele acelea,dar stiu sentimentul de lehamite,care te cuprinde,cand realizezi cine e.
Tot cu rabdare o sa dai si de Vlad C.