11 iun. 2013

CIMITIRUL MIHAI BRAVU PLOIESTI (sezonul 2013) - Lasati-ne mortii sa se odihneasca in pace ! (9)



Duminica dimineata , 09.Iunie.2013(link),  am fost la cimitirul Mihai Bravu Ploiesti Am stat vreo trei ore in soare pentru a remedia ceea ce au stricat altii si pentru a mai adauga cateva flori .

Am pus flori noi , ghivece noi, am completat pietrisul cu un nou sacotei de 15 kg (deoarece mi-au furat din cele puse initial), am tuns petecutul de gazon plantat la vecinul mamei si am plantat surprize noi (pentru roti , pentru talpi , pentru nesimtire , pentru tupeu , pentru hoti) .
Pietrisul l-am cumparat de la OBI . Prima data am pus un sacotei de 25 kg , iar acum am adaugat unul de 15 kg. TOTUL A COSTAT BANI, BANI MUNCITI . NIMIC NU A FOST GRATUIT. 
Doar pietrisul m-a costat aproape 100 RON , ghivecele agatatoare m-au costat 50 RON si aprox 100 RON toate florile plantate in fata mormantului  si in restul ghivecelor.
Nu o spun sub forma de lauda ... ci scriu aici pentru ca , in caz ca voi face o noua plangere penala , sa existe probe asupra prejudiciilor . Evident , am pastrat si bonurile fiscale cu care am achizitionat toate acestea .



Luni , 10.Iunie.2013, seara , am gasit pietrisul imprastiat si o parte aruncat peste gazonul plantat la vecinul mamei . Am facut curat din nou ...
O doamna, care are sotul ingropat in apropiere , mi-a spus ca a fost mult mai rau decat ceea ce am reusit sa surprind in fotografii , dar ca a mai strans dansa din pietris asa cum a putut . Mi-a spus ca pietrisul era mai mult de jumatate imprastiat in jur, pe asfalt .


















  Astazi , Marti, 11.Iunie.2013, am fost din nou .  Am rabdare ... Nu ma grabesc.
Insa , JUR PE MORMANTUL MAMEI MELE , nimeni si nimic nu v-a reusi sa-l protejeze pe cel/cea/cei pe care il/o/ii voi surprinde vreodata la mormant si care nu are/au ce cauta acolo ! Cu asumarea tuturor consecintelor legale , pe cine voi prinde acolo, va fi vai si amar de viata lui . Se va chinui tot restul vietii . Ii voi farama manutele si picioarele fara niciun pic de mila si indiferent de varsta pe care o are . DE MULTA VREME AM PROMIS ASTA SI JUR CA MA VOI TINE DE PROMISIUNE .  Rabdarea mea este fara limite , pana cand voi reusi sa prind macar un singur vinovat. Dupa aceea, Politia (o clica de incompetenti corupti si imbecili) poate face ceea ce doreste . Nu ma mai intereseaza .
Imi voi face singur dreptate , daca altii nu sunt in stare sa faca .
Cei care fac toate aceste imbecilitati sunt doar niste lasi carora le tremura ficatii in ei de frica . Acestia fac rau pe ascuns si acolo unde cel decedat nu poate riposta. Sunt niste lasi de cea mai joasa speta , persoane care nu au curaj sa dea ochi in ochi cu mine si sa-mi spuna verde in fata care le este problema . Sunt exact precum bulangii  din puscarii  , sobolani fara personalitate si care-si traiesc viata in frica , pititi in umbra unor fapte care-i condamna la putreziciune.


Fie ca cel/cea care a pus macar o singura data mana sa fure ceva de la capataiul ramasitelor mamei mele , cel/cea care a pus mana sa strice ceva de la capataiul ramasitelor mamei mele, sa ii ia boala , sa ii putrezeasca mainile si pancreasul , dar sa nu moara pana cand nu se va zvarcoli taras la mormantul mamei mele pentru a-si cere iertare !
Fie ca cel/cea care a pus macar o singura data mana sa fure ceva de la capataiul ramasitelor mamei mele , cel/cea care a pus mana sa strice ceva de la capataiul ramasitelor mamei mele , sa isi vada copiii/nepotii si tot ceea ce are mai drag pe lume stingandu-se de boala de care s-a stins mama mea !






















Post Scriptum 1:   Degeaba va chinuiti sa scoateti surprizele de pe unde le-am plantat , fraierilor ! O sa pun altele ... si altele... si altele ... si din ce in ce mai multe .... PANA CAND VETI INVATA SA RESPECTATI MUNCA CELOR INDURERATI  SI LINISTEA RAMASITELOR PAMANTESTI ALE RUDELOR NOASTRE !!!!!
Sper sa va rupeti cauciucurile in ele , daca va place sa circulati peste florile si munca mea ... sau sa faceti tetanos , daca poftiti sa calcati pe ele in timp ce furati florile plantate la mormantul mamei mele !!!!
Stiu ca imi cititi cu "interes" toate postarile publice si ca imi urmariti cu atentie blogul  . ;)



Post Scriptum 2:
Domnilor si doamnelor de la S.G.U. Ploiesti, de la Administratia Cimitirului Mihai Bravu Ploiesti  si de la Politie, nu aveti de gand sa stopati evaziunea fiscala si activitatea ilegala a "bocitoarelor" din cimitirul Mihai Bravu Ploiesti ???? Le sustineti din umbra ???  Astazi , cand am fost la mormantul mamei mele , am observat aprox. 4 bocitoare care isi vedeau nestingherite de treaba . 
Cand am ajuns eu la cimitir, coana Mia Cimitireasa (cea care a fost deja prinsa furand de mai multe ori) tocmai se urca intr-un taxiu cu vreo 6 sacose pline . Doar ea stie ce avea in acele plase.
Nu va lasati pacaliti de hainele saracacioase in care se imbraca aceste japite nesimtite ! Sunt hainele lor de lucru . Repet , o astfel de persoana "bocitoare" castiga in jur de 4000 - 5000 RON intr-o luna . Acesti bani nu sunt declarati nicaieri si nici impozitati . Anul trecut doar v-ati prefacut ca luati masuri . Ce paziti ???? Sau cumva AVETI SI VOI PARTE ???? NESIMTITILOR INCOMPETENTI !!!!

Nu-i nimic .
Vom discuta in tribunal (precum am promis) !
In plus , in aceasta privinta , promit ca in curand voi apela din nou la toate autoritatile superioare de la Bucuresti !!! 

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: