18 iun. 2013

22 Iunie 2011 .


Au sosit cadourile pentru ziua Evei .
Nu am mai avut rabdare pana pe 22 Iunie si i le-am oferit de astazi.
.. :)))

Sunt foarte multumit de serviciile celor de la Maxi Pet . Nu am avut dureri de cap , coletul a fost ireprosabil ambalat , produsele fara nici cel mai mic defect , vitaminele nedesefacute si complete (nu ca la altii ) .
A fost prima mea comanda online catre Maxi Pet .


Desigur ... boomer-ul deja la injumatatit , tocandu-l marunt marunt marunt .... 
A rezistat doar 10 minutele intre dintii ei .






Alleva este o marca relativ noua de crochete super premium . Le-am gasit la un pret foarte accesibil (aprox. 10 RON/kg) si am zis sa fac o incercare . Am luat doar o punga de 4 kg. Am fost destul de retinut , tinand cont de experientele anterioare cu mai multe marci de hrana uscata.
Ei bine .. pe acestea , Eva, le-a mancat din prima . Ii plac . Sunt mult mai fragede decat Acana si decat Royal Canin . Sunt aerate si miros bine . Marimea lor este medie , iar forma triunghiulara.
Mai multe informatii gasiti pe la cei care le comercializeaza (destul de putini) .
Ii voi comanda un sac de 15 kg .




Post Scriptum:
Daca tot i-am comandat Evei cateva surprize cu ocazia zilei de nastere , i-am luat si Tinutei o jucarie cu pufulet . Daca tot i-am luat Tinutei o jucarie cu pufulet , i-am cumparat si Monei cateva vitamine (a treia serie de vitamine si ultima , deoarece a depasit deja un an) .
Anna va imparti hrana uscata cu Eva . In rest ... Anna va primi ceea ce primeste zilnic ... MULTA MULTA MULTA IUBIRE SI GRIJA .

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: