18 apr. 2013

MAIDANEZII LUI IULIAN BADESCU [aventuri din Ploiesti] .


   Deja m-am saturat de adrese catre primarie si autoritati !!!


M-am saturat ca eu sa platesc taxe si impozite , dar primaria sa nu faca nimic pentru mine ... sa platesc taxe pentru cei doi caini ai mei, sa le strang rahatii , dar sa calc in alte mii de rahati de maidanez  !
Platesc la ACHR , strang rahatul din iarba, dar nu pot sa imi plimb cainii din cauza haitelor de maidanezi .
Copiii , la scoala sau gradinita din cartier, nu pot merge decat insotiti de catre mai multi parinti , din cauza haitelor de maidanezi .
Am ajuns sa ne ascundem in propriile case/apartamente de frica haitelor de maidanezi.

Nu ne putem plimba pe biciclete ! De ce ? DIN CAUZA HAITELOR DE MAIDANEZI.
Nu ne putem plimba cainii ! De ce? DIN CAUZA HAITELOR DE MAIDANEZI .
Nu ne putem plimba copiii ! De ce? DIN CAUZA HAITELOR DE MAIDANEZI .

Eu aduc venituri statului roman . Sunt bun platnic ... Pe mine cum ma protejeaza statul roman ? In niciun fel.
Solutia ? Antigel auto la bidon de 1 l .  Presimt ca , in curand , toti maidanezii din cartier vor fi HIGH .


AU APARUT ONG-urile PRECUM CIUPERCILE DUPA O PLOAIE DE VARA , DAR ODATA CU APARITIA ACESTOR ONG-URI (PARADOXAL) A CRESCUT SI NUMARUL MAIDANEZILOR PE STRAZI.
MUIE TUTUROR ONG-ISTILOR SI ZOOFILILOR SENILI !

ADUNATI-I SI EUTANASIATI-I !
ESTE SINGURA SOLUTIE .


Nu . Nu imi este mila .
Totul tine de supravietuire.

6 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Anonim said...

i cine le va da amenda ?Maidanezofila de la blocul in care locuiesc eu, a inceputa sa bage comunitarii in apartament pe durata noptii de teama sa nu-i otraveasca careva...cam 7 bucati si nu sunt de talie mica... toti plini de capuse....

Brutacu Hector said...

Daca Politia Comunitara nu isi face datoria (in atributiile lor intrand aplicarea acestui tip de sanctiuni) ... -------- antigel + lichid de frana + carnita (tocata sau nu) ; cioburi pisate + carnita ; erbicid + carnita ; insecticid puternic + carnita .... samd

Eutanasiati Maidanezii said...

Maidanezii trebuie adunati si EUTANASIATI IN MASA

Eutanasiati Maidanezii said...

Maidanezii trebuie adunati si eutanasiati in masa.

Costin Grigorescu said...

poate ne aude si pe noi cineva ca in zona podul inalt , strada lacul balea , langa tomberonul rosal s-a instalat o haita de 7 maidanezi care ataca toti trecatorii. cand imi duc baietelul la gradinita trebuie sa imi umplu buzunarele cu bolovani . in urma cu o saptamana un caine de acolo m-a muscat de gamba dreapta. am facut plangere la politie dar aia au zis ca nu este problema lor. ce sa facem ? daca nu vine nimeni sa ii ia o sa le dau sticla pisata. bravo hector pentru articol
ai dreptate

Brutacu Hector said...

Costin , LoL .... suntem vecini.
Si eu as vrea sa vad acei caini dusi de acolo . In fiecare noapte fac harmalaie. Am vazut cu ochii mei cum ataca biciclisti ziua in amiaza mare , cum sar la copiii care trec spre scoala dimineata , etc.

De vreo doua-trei ori i-am dat drumul Evei pentru a alunga javrele si a salva cativa biciclisti luati prin surprindere.