23 ian. 2013

[medicale] DOAR MIE MI SE PARE CIUDAT ?!




       Doar mie mi se pare ciudat faptul ca marile companii farmaceutice duc o campanie de demonizare si discreditare a tot ceea ce inseamna medicamente ieftine , medicamente cu adevarat eficiente si cu reactie rapida ?

Din cauza vaccinurilor produse de marile corporatii farmaceutice mafiote si a nebuniilor create pentru ca ei sa-si vanda respectivele vaccinuri , a fost distrus Institutul Cantacuzino .
Din cauza medicamentelor produse de marile corporatii farmaceutice mafiote si a concurentei, Algocalminul a devenit brusc periculos pentru maduva osoasa , Paracetamolul a devenit periculos pentru ficat si provoaca leucemie , iar Aspirina (ultima nascocire a manipularii cu sprijinul presei) provoaca orbire .

Tatal meu , dintotdeauna , a folosit doar ASPIRINA , PARACETAMOL, ALGOCALMIN  si ANTINEVRALGIC (probabil va urma ceva legat de Antinevralgic). Nu a folosit niciodata antibiotice , medicamente cu denumiri impopotonate si nici medicamente produse de marile corporatii . Tatal meu are 70 ani si este foarte bine .  La ultimul control nu avea nicio problema serioasa de sanatate.



Doar mie imi pute a ceva ciudat ?!?!? 
Doar mie mi se pare ca , aceste povesti , sunt cusute cu ata alba ?!?!
De ce, de la o Aspirina, imi trece imediat durerea de cap , iar daca folosesc Nurofen am nevoie de cel putin 3 pastile ??? De ce la doua-trei pastile de Paracetamol , guturaiul fuge de la mine , iar cu Coldrex ... pot sa folosesc si 10 plicuri , timp de doua-trei zile, si ma simt la fel de rau ??? 


.

5 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Fetita Junglei13 said...

Nu.Si mie, mai sunt cateva, le-aveam notate undeva,am sa revin cu un comentariu, zilele astea.
Precum am sa revin si la o postare,pe care am zarit-o pe aici.
Multumesc, domnule.

Brutacu Hector said...

... :)

Fetita Junglei13 said...

Sper sa nu fie considerat "spam":
http://www.in-cuiul-catarii.info/2012/12/05/ibusinus-sau-nurofen-2137
Daca n-ai avut de-a face cu retete, esti un om norocos.Chiar doream a scrie,despre asta pe blog,dar din anumite motive am amanat.Pe retete de ceva vreme nu se mai scrie numele medicamentului,ci doar substanta (sau cum i-o zice) si la farmacie,depinde de omul de la ghiseu,daca e uman sau e pe profit.Pt ca mi s-a-ntamplat de multe ori sa mi se spuna "luati-l pe acesta,ca e acelasi,dar mult mai ieftin".

Brutacu Hector said...

Singura "vindecare" pentru noi ar fi o ....... NUCLEARA !!!

Fetita Junglei13 said...

"Antiinflamatoarele
nesteroidiene (ex. ibuprofen) pot produce hiperkaliemie prin acţiune directă asupra rinichiului" -una dintre surse cardioportal.ro
Din pacate, da, o nucleara ar fi solutia.