8 dec. 2012

CONCLUZII LA INCEPUT DE WEEKEND [dupa o saptamana tumultoasa] .




- Unii oameni se supara atunci cand tot ei poarta vina unor incurcaturi create ... [1 - 0 pentru Fetica Junglii , deoarece a avut dreptate]

- Oamenii sunt oameni , oricat de om ai incerca sa fii cu ei . [stiu , am mai spus-o si cu alta ocazie]

- Eu sunt eu si nu ma voi schimba nici macar pentru Dumnezeu . [indiferent cati opariti balosesc de furie la usa mea ]

- Sunt bun cu tine doar atata timp cat nu ma iei drept fraier . [mai ales cand eu am fost bun cu tine , dupa ce altii te-au luat pe tine drept fraier ]

- Sinceritatea mea, usor vulgara , ii deranjeaza pe altii . [ acestia preferand sa fie mintiti cu vorbe frumoase ]

- Unii oameni prefera sa fie pacaliti , jumuliti , fraieriti , mintiti ... dar sa le auda urechile doar ceea ce le mangaie orgoliul .

- Daca uneori fac pe prostul , nu inseamna ca sunt si idiot . [mai ales atunci cand am inchis ochii si am lasat impresia ca sunt multumit de tine  / poate ca doar mi-ai placut ca om ]

- Uneori este mai bine(si chiar recomandat) sa te descarci in scris/virtual , decat in plan real , pentru a nu aduce lacrimi si durere in familiile celor implicati direct . [ am invatat acest adevar inca din cruda tinerete ]

- Unii cred ca, daca le intinzi un deget (din obligatia principiului "reciprocitatii" ), li se cuvine sa-ti ia ambele maini si chiar degetele de la picioare , doar pentru ca esti "baiat bun", uitand ca totusi balanta nu este deloc echilibrata (indiferent de "vorbele frumoase" pe care le spui "din bun simt") .

- Imi plac oamenii simpli si directi , indiferent de cate defecte au in rest  .  Acestia sunt oamenii cu care poti schimba o vorba chiar si dupa 10 - 15 ani, ani in care pasii v-au purtat pe drumuri diferite .

- " Pentru o viata sanatoasa , evitati prietenii falsi , minciuna si excesul de incredere ! " [primita de la altii , dar foarte adevarata ]

- Am trei mari defecte (printre multe alte defecte comune) :  nu pot sa uit , nu pot sa iert si sunt razbunator  . [ sa nu ma luati cu citate filosofice si alte tampenii ]

- Nu sunt perfect. Nu am pretins niciodata ca as fi perfect . Nu am pozat niciodata in omul perfect . Cu toate acestea , unii doar asta asteapta de la mine ...

- Eu nu cer celorlalti decat ceea ce ofer la randul meu : "reciprocitate" . De ce ? Pentru ca nu sunt Maica Teresa si nici Iisus Hristos .

- Pentru unii oameni,  "GRATIS" nu inseamna "GRATUIT"  . Mai exact , atunci cand se vad cu povara pe umeri , incearca sa scape de ea oferind-o pe degeaba ...  dar, cand constata ca la "degeaba" apar doritori , se transforma brusc in afaceristi de ocazie .

- " Nimic nu va fi mai scump decat ceea ce ai primit pe gratis . "

- Mie, daca nu mi-ai placut din prima , nu imi vei placea nici din a doua ...

- Atunci cand tintesti o balena esuata , paradoxal ,  exista riscul sa nimeresti o scroafa ratacita .

- Am intalnit femei sub machiajul carora pute lenea/jegul si care nu sunt in stare sa-si stearga nici macar praful de pe mobilier. Noroc ca au barbat gospodar si vrednic  ... In plus , obisnuite sa fie faraoance la ele in casa, au impresia ca pot juca acest rol in orice alta situatie.

- Imi zicea cineva candva " Ba, tu esti precum un magnet al negativitatii. Atragi toti prostii , toate necazurile , toate parasutele, toti imbecilii .  Da' iti place si tieee ..." . Avea dreptate .

- Tequila este cea mai buna beutura non-romaneasca .

- Trebuie sa evadez neaparat din aceasta societate mocirloasa , deoarece devin din ce in ce mai depresiv si preconizez ca imi voi pierde mintile  (mai devreme sau mai tarziu) .

- Din ce in ce mai multi adolescenti si tineri traiesc intr-o lume paralela, a drogurilor usoare .

- Imi este frica de lipsa mea de frica .

- Suntem o societate de curve virgine .

- Voi merge la vot pentru a vota cu Mos Craciun .

- Cand ai dreptate ... unii (dintre cei vizati) se fac ca nu inteleg , altii (tot dintre cei vizati) tac si se prefac ca nu vad , nevinovatii se/te intreaba ce ai cu ei (cu toate ca te-ai fi asteptat ca ei sa inteleaga ca nu fac parte din depresia ta) , spectatorii se amuza (pe buna dreptate) , prietenii incearca sa te scoata din starea profund depresiv-antisociala , (...) iar animalele (sufletele care te inteleg cu adevarat) te spala supuse pe talpi . [ si pe asta am mai spus-o, dar merita adaugata la concluzii]

- Curvele se pretind, intotdeauna, cele mai cinstite si onorabile femei .

- Este urat si complet aiurea sa minti pe cineva, doar pentru a evita respectiva persoana . Este semn de lasitate si lipsa de respect fata de propria-ti persoana . [reloaded ]

-  Unii se pretind prietenii tai doar atata vreme cat ii lasi sa aibe impresia ca esti plin de bani, ca le vei da si lor ceva frimituri . Cand s-au prins ca doar ai facut pe prostul si ca nu le vei da nimic de ciugulit , se repozitioneaza catre o alta potentiala "victima"  .

- Sunt unul dintre cei mai fericiti oameni de pe pamant. Am numai dusmani .


***  CHESTIA ACEASTA, CU TERAPIA PRIN SCRIS, AM INVATAT-O DE LA UN MARE PSIHOLOG JUDICIARIST .  La cativa ani , dupa ce am invatat-o, am observat-o si pe scenariul unui film.   ***

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: