6 nov. 2012

ŢEPARII DE LA WWW.DESMON.RO ( fost WWW.ECONOMISESTE.NET )

In urma cu mai bine de doua luni am achizitionat doua seturi economizoare pentru apa, de pe site-ul www.economiseste.net . Mi se promiteau economii minune , in ceea ce priveste consumul de apa ...
Am asteptat o luna . Yok economie ! Acelasi consum.
Am asteptat sa treaca si a doua luna . ŢEAPAAA ! Tot aceeasi medie a consumului prin apometre.

Cautand site-ul teparilor de la www.economiseste.net, am constatat ca si-au schimbat domeniul si hostingul in www.desmon.ro . Aceeasi tepari intr-o noua haina. Probabil incepusera sa fie cautati de catre cei pe care ii tepuisera cu economizoarele de apa ... Sunt ferm convins ca dupa o luna sau doua vor schimba si aceasta noua casa, in urma unei noi serii de tepe .

NU CUMPARATI DE LA WWW.DESMON.RO ( FOST WWW.ECONOMISTE.NET ) ! SUNT TEPARI SI EVAZIONISTI ! MARFA LOR ESTE DE CEA MAI PROASTA CALITATE . 






0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: