16 sept. 2012

ORGANELE DE LA SECTIA 3 POLITIE PLOIESTI AU SOMNICUL DULCE SI PUFOS ???

In aceasta noapte am facut de veghe si am dormit cu intermitente .
Sunt complet treaz de la ora 02:00 AM .
In zona noului magazin Profi (fosta alimentara Dinu - Ploiesti, Podul Inalt), pe str. Eremia Grigorescu, s-au strans cativa pierde-vara/tarnacopisti de pe strada Lacul Balea (langa un non-stop) si s-au pus pe baut (de pe la ora 22:00). Cred ca erau fericiti ca au iesit in oras (de pe "strada ratatilor si parnaiasilor aka Lacul Balea" pe Eremia Grigorescu, mai spre civilizatie) ... si probabil sarbatoreau asta.
Au chirait si au facut halimai de pe la 24:00 pana pe la 03:30 AM .
Ce este frustrant este faptul ca in imediata vecinatate a locului unde golaneau tarnacopistii de Lacul Balea (cam la vreo 50 m) se afla SECTIA 3 POLITIE PLOIESTI .
Abia in jurul orei 03:30 AM a aparut o duba a Jandarmeriei si le-a dat stingerea. Evident sub o ploaie de injuraturi/urlete , de " sa ma pis pe voi de gabori " , de " sa moara familia mea daca merg in duba ", " sa-mi bag toata pula in voi ca mereu ma luati doar pe mine " , s.a.m.d.

De ce nu am sunat eu la Politie ?
In primul rand pentru ca golanii deranjau (extrem) linistea publica chiar langa gardul Politiei !!!!!
In al doilea rand pentru ca nu mai am incredere in acesti functionari ai Statului Roman !
Poate ca nu sunt ei vinovati de faptul ca eu mi-am pierdut increderea ... Poate ca de vina este SISTEMUL .
Insa cunosc cazuri in care cei care au sunat sa anunte un astfel de eveniment au primit amenda (pentru ca le-au deranjat somnul) .  Asa ca ...
_______________________

In aceasta dimineata , imi zice un prieten (glumind) :
"nu pot sa cred asa ceva. tu ai ceva cu politia. :))
(...)baga pe blog. si-asa esti monitorizat acum, la ce scrii ma refer, dupa isprava cu cimitirul.(...)"

Normal ca am ceva cu Politia cand , din cauza lor (a inactiunii si a faptului ca nu sunt in stare sa termine odata cu golanii si betivii din cartier), nu pot sa dorm o noapte intreaga . Zici ca aveau dopuri de gumilastic in urechi si cascheta trasa peste.
Aproape in fiecare seara se intampla asta acolo .
Ar trebui amendat patronul respectivului chiosc/magazin .
Nu am nimic personal cu nimeni. Chiar am fost incantat cand cei de la Politia Locala l-au ridicat pe scandalagiul care urla acum prin presa locala ca a fost batut si alte bla bla-uri. Ala chiar si-a meritat portia ! Este un betivan cu gura mare si are un anturaj destul de "nelinistit" pe strada unde locuieste. Asa ar trebui sa se procedeze cu toti acesti "viteji de cartier" .

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: