1 iul. 2012

Duminica dimineata este recomandat sa faci activitate sportiva.

  Orice om normal  care tine la sanatatea lui, duminica dis de dimineata , face sport in aer liber, face miscare si alearga... Drept urmare, astazi de dimineata (pe la ora 9:00 AM) ma aflam in plin centrul Ploiestiului (in zona Tribunalului) si alergam. Da , alergam ...... dupa parbrizari .  :D

Astazi de dimineata, Dumniezo mi-a scos-o in cale pe Marghioleasa. M-am dat jos din titiu si am purces la un joging cu strigaturi (de morti, familii , etnii minoritare si organe sexuale) . Marghioleasa, cand m-a REvazut, a ramas impietrita  pentru cateva secunde si apoi a luat startul la un sprint salbatic de caprioara haituita ... in directia Halele Centrale .

Nu , nu am reusit sa o prind. Am eu timp !!!
O doamna (pe la vreo 50 ani) care tocmai trecea pe trotuarul din zona Farmaciei Vechi (Parcul Teatrului) m-a apostrofat si mi-a soptit ca ar fi trebuit sa vin tiptil - tiptil , sa o iau prin surprindere. Apoi mi-a povestit cum si dansa a avut aceleasi probleme cu cioropina (tot la semaforul din spatele tribunalului ,cum vii din directia Mihai Bravu) si ca s-a dat sotul dansei jos din masina , luand-o pe garoaica la suturi...
Asadar , raman la concluzia ca Marghioleasa este sarita de pe fix, duce la bataie si ca poti sa dai in ea ca intr-un sac deoarece are pielea tabacita.
Solutia ar fi ca domnii militieni de la Sectia 4 Politie Ploiesti sa isi faca treaba si sa termine dracu' cu toti boschetarii astia din centrul Ploiestiului !!! Deh,  asta ar insemna sa renunte la cotizatiile pe care le primesc de la parbrizari, carutasi, cersetori ... Oare se poate asa ceva ???



P.S.:

Iulian Blatescu  a readus pitorescul pe strazile Ploiestiului.
De cand a ajuns shaf da trib la Primarie , au reaparut carutasii pe strazile din Ploiesti. Abia ce reusise Gogosevici sa ne scape de tomberonarii cu carute ...
Se pare ca Blatescu le-a dat din nou unda verde . Nu mai ai loc de ei pe strazi.

3 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Liliana said...

Daca o prindem, o stropim cu motorina la semafor, si pe noi ne deranjeaza si ne injura daca ii refuzam serviciile.

Liliana said...

Daca o mai prindem la semafor, o stropim cu motorina. Ne-a gratulat de fiecare data cand i-am refuzat "serviciile".

Brutacu Hector said...

In urma cu un an , indivizii de la Sectia 4 se vaitau ca nu au benzina la duba . Acum sustineau ca nu ii pot face nimic ...
Tot cineva de la Sectia 4 (din interior) mi-a povestit si faza cu cotizatiile cersetorilor/parbrizarilor/boschetarilor catre unii militieni .
Acelasi cineva mi-a recomandat sa ne facem dreptate singuri , deoarece este mult mai sigur asa.