28 iul. 2012

Asociatia de proprietari coțcari .

    In intervalul Decembrie 2011 - Iunie 2012 , presedinta de asociatie si administratorul blocului in care imi am domiciliul, ne-au incarcat cu cate 3 mc apa calda (3 mc de apartament pierderi/luna) . Asta in conditiile in care nu au existat avarii si nici un strop de apa la subsolul blocului.
In urma unor reclamatii la Dalkia Termo Prahova acestia au constatat o diferenta de( si au stornat) 1,5 mc apa si 0,680 Gkal (per total asociatie , in tot intervalul amintit mai sus ) . Adica acestea au fost diferentele reale constatate de catre Dalkia Termo Prahova (?!?!) .
RESTUL PIERDERILOR INCARCATE LA COSTURILE DE INTRETINERE UNDE SUNT ???


    UITE DE ACEEA SPUN DIN NOU: M-AM SATURAT DE TOATA CLASA POLITICA, DE TARA ASTA DE CACAT SI DACA S-AR DA LIBER LA VANATOARE/SUPRIMAT HOTI, TALHARI, POLITICIENI(tot una), ETC. .... NU AS EZITA SA PUN MANA PE ARMA SI SA PURCED LA A CURATA ACESTE MELEAGURI DE ACESTE TUMORI CANCEROASE !!!


Sa inteleg ca "presupunerea" mea de iarna trecuta este adevarata?
Presedinta de asociatie este bransata ilegal la reteaua de apa calda si termoficare (oficial are centrala termica) ???


MA APUC SI EU DE FURAT !!!!
TOATA LUMEA FURA IN TARA ASTA . EU DE CE NU AS FURA ...
VAD CA CINE FURA O DUCE BINE , TRAI PE VATRAI , ARE DI TATI SI SFIDEAZA PE TOATA LUMEA !!! FRAIERII CINSTITI ... PLATESC CE FURA CEI AMINTITI MAI DEVREME .


NU-MI MAI RAMANE DECAT SA FUR SI EU SAU SA II IAU LA MASURAT CU GHIOAGA/DRUJBA HOTII ???

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: