18 apr. 2012

Doua despre ...

... BUN SIMT si POLUARE .

DESPRE BUN SIMT

Ati vazut cat de mult costa o scrumiera? Astronomic de mult.  Ne-a nenorocit inflatia.
Nici bani de farfurioare nu mai avem . Am fi putut macar sa scuturam scrumul intr-o farfurioara mica mica mica . Costa ! Enorm (se pare) !!!!!!!!
Lasa ca are grija natura de chistoacele noastre ... Le inghite pamantul .

Si cand te gandesti ca toate cele din fotografii provin de la o singura familie - pe o perioada de 30 zile (etajul 9 , bloc 79 , Str. General Eremia Grigorescu, Ploiesti) .  O familie normala (asa am inteles ca se pretind a fi).







POLUARE

Aseara am spalat geamurile ferestrelor si carcasa aparatului de aer conditionat .
Astazi , dupa ploaie, s-a depus un praf foarte fin de culoare caramizie. Ce este acest praf ?! Este toxic ? Este radioactiv ? De unde provine ?
Am observat acelasi praf  pe masini si pe alte ferestre ... Acelasi strat de praf caramiziu (aparut in aceasta dupa-amiaza) .
Ce elimina LUKOIL, PETROM si altii , in aerul pe care il respira ploiestenii ? Ce este acest praf care ne cimenteaza plamanii si organele interne ???? ALOOOO ! AUDE CINEVA? GARDA DE MEDIU ??? POLITIA ???
Ploiesti sau Copsa Mica ?!



7 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Anonim said...

http://www.rtv.net/nori-de-praf-si-nisip-din-sahara-au-ajuns-asupra-romaniei_25054.html

Brutacu Hector said...

Multumesc pentru link !
Oare asa sa fie ... Sau asta este doar una din variantele oficiale ?!?

Anonim said...

http://www.b1.ro/stiri/eveniment/sorin-oprescu-praful-din-bucure-ti-vine-din-baragan-din-sahara-vine-numai-peste-capetele-infierbanta-ilor-26130.html

Brutacu Hector said...

Am mai auzit si varianta ca ar fi erupt un vulcan . :))

Cine stie de unde provine cu adevarat acel nor de praf... :|

Anonim said...

http://www.timesnewroman.ro/life-death/7074-10-lucruri-pe-care-nu-le-stiati-despre-praful-depus-in-bucuresti

Fetita Junglei13 said...

Aoleuu ce de anonimi ti-au zis de norişor

Brutacu Hector said...

Bre, si eu m-am mirat.
As fi putut sa verific daca este acelasi IP ... Insa, atata vreme cat a comentat la subiect, nu ma deranjeaza.