4 mai 2011

Sa de-a naiba daca stiu ce titlu sa mai pun...






* Si uite asa au inflorit lalelele mele , plantate toamna trecuta . :)
Florile albastre nu stiu cum se numesc. Au rasarit sub vita de vie. Sunt superbe.











 *Toporasi.



 * In departare se zareste o stana ... 
Mari aventuri am trait cu cainii de la acea stana ! :D


 * Singuraticul.





 * Sursa mea de ciuperci si bureti laptosi. 
Abia astept sa apara !













 * Oare asta o fi casuta unde au nimerit candva Hansel si Gretel 
(priviti atenti printre copaci) ?!





 * Un picior de domnisoara.

 * Batrana domnisoara.

 * Duduia norocoasa.

 *Clubul duduilor rasfatate.






*Ustensila taioasa (foarte) nu imi apartine. Este o katana veritabila. 
Nu imi apartine, dar am fost la un pas sa o folosesc. Nu as fi ezitat nici macar o secunda ...
De ce? Pai voi ce ati fi facut daca ati fi fost atacati de 12 caini din rasele ciobanesc carpatin si ciobanesc mioritic ?! :D
Fara a-mi da seama, stana (din fotografiile de mai sus) s-a apropiat rapid cu ai ei caini cu tot . Terenul pe care pasteau oitele nu apartinea ciobanului, dar nu aceasta este problema mea... Problema mea este aceea ca in clipa in care s-au apropiat si mi-au simtit duduile (Anna, Fetita, Negruta) m-am trezit inconjurat de 12 caini de talie mare, la o distanta de 10-20 m. Nu imi venea sa cred. 
Cea mai curajoasa (si inconstienta) era cea mica . Fetita se tot repezea spre ei si imi dadea fiori (ca nu cumva sa ii provoace). O tineam pe Anna cat mai strans in lesa(imi era foarte teama pentru ea). Negruta s-a indepartat usor si a luat-o la fuga pana la o distanta de aproximativ 100 m de locul unde ne aflam. 
Nu mi-a fost nicio clipa teama pentru mine . Ma temeam pentru sufletele care erau cu mine. De aceea am hotarat (intr-o clipita) ca mai bine ii omor doi-trei caini ciobanului decat sa imi omoare cainii fiintele dragi.
 Am strigat la unul dintre ciobani (erau doi) si el a mormait ceva . Apoi a inceput sa se indeparteze cu oile.
Nu am fotografiat cainii deoarece aveam mainile ocupate.
Cainii s-au indepartat si pentru cateva clipe mi-au incoltit-o pe Negruta (cea care a incercat sa ii atraga dupa ea).  A reusit sa scape si sa se ascunda intr-un lastaris.
...Nu as fi ezitat sa ucid orice caine s-ar fi apropiat indeajuns de mult incat sa fiu sigur ca lovitura nu ar fi dat gres. Cu siguranta , dintr-o singura lovitura, as fi retezat in doua orice fiinta cu colti. Katana este ascutita periculos de tare.
M-au mai temperat cei cu care eram si care erau mai inspaimantati de ceea ce intentionam sa fac decat de cainii care deja incepeau sa se indeparteze.
Pfiu, uneori ... multa minte imi mai trebuie ! :)))))))

4 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Fetita Junglei13 said...

Florile albastre le am tot sub vita, hmmm, or fi ele "bautoare"?!
Flori d-alea de piatra sau cum se numes acolo (unii spuneau ceva de soacra,intr-o zona) inca mai detin prin ograda.
Casuta din padure e terestra,semn ca p-acolo oamenii-s normali,la noi sunt casute aeriene :)
Piciorul si clubul duduilor imi plac enorm.
Cateodata nu e indicat sa am prin preajma o katana d-aia.
"Pfiu, uneori ... multa minte imi mai trebuie ! "- Daa gasesti vreun loc,unde se afla, da un semn si pentru altii.

Brutacu Hector said...

:)
Daca te vei uita cu atentie vei observa ca nu despre casuta(WC/magazie) din prim-plan este vorba. Eu m-am referit la ditamai casoaia ce apare in plan secundar si abia se zareste din cauza copacilor.

Fetita Junglei13 said...

Ditamai casoaia am vazut.Cea cu acoperis normal,in schimb,nu mi-am dat seama ca ala e Wc.

Brutacu Hector said...

Doar am presupus ca este WC. Nu am avut curiozitatea de a verifica... :))