28 feb. 2011

ROBERTA ALMA ANASTASE ISI CONTINUA CAMPANIA ELECTORALA DEMARATA PREMATUR SI ILEGAL .

    Roberta Alma Anastase isi continua campania electorala demarata prematur si ilegal, cu ajutorul presedintilor/administratorilor asociatiilor de bloc
Ieri , intorcandu-ma de la cumparaturi, am gasit un plic alb in cutia MEA postala. Am observat ca si cutiile postale ale vecinilor mei aveau indesat cate un astfel de plic. Ieri a fost Duminica. M-am mirat ! Facturi?!?! Duminica?!?! Corespondenta prin Posta Romana ... nu obisnuiesc (si oricum era Duminica).
Ajuns in casa, in timp ce ma relaxam pe tronul pe care m-am asezat foarte grabit (deoarece cred ca mancasem cam mult in urma cu o zi), am deschis plicul ce nu avea inscrise niciun fel de date pentru identificarea adrisantului (imi place sa citesc cand ma relaxez pe tron) .
Ce se afla in plic puteti vedea singurei in fotografiile de mai jos :





As fi folosit coala la imediata necesitate igienica ce apare dupa abdicarea de la tronul ceramic ... insa , chiar si pentru mine, hartia era mult prea groasa.

2 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Unknown said...

Mi-a lasat gura apa. Sunt moarta dupa halva.

Brutacu Hector said...

Suzana,
vrei sa iti trimit un colet cu halva ? :))

Cred ca ai gresit articolul , dar nu-i nimic ...