16 feb. 2011

LUKOIL CONDAMNA PLOIESTENII LA MOARTE SIGURA !

 In urma cu aproape o luna atrageam atentia asupra acestui fapt (link).
Acum se pare ca toata presa locala a tras acelasi semnal de alarma...
Garda de Mediu a constatat ca Lukoil otraveste ploiestenii , dar (paradoxal) se pare ca inca nu a gasit vinovatul... Curat murdar fraticule !




  • """ Aţi simţit, în această dimineaţă, un miros puternic de gaze în Ploieşti? Vi s-a părut! V-au usturat ochii din cauza poluării? Vi s-a părut!(...) """ [link 1]

  • """ Ploieştiul este gazat fără pauză începând de duminică """ [link 2]

  • """ Am fost otrăviţi cu vapori de azot! """ [link 3]

6 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Fetita Junglei13 said...

Hai la sat.Bine,nu aici,aproape,ca si la noi se simte cateodata,plus ca de la altitudinea, la care locuiesc,se vad rafinariile si mai ales norii de aer curat.

Brutacu Hector said...

In ultima vreme m-am gandit foarte des la aceasta varianta.
As avea unde sa ma retrag. As fi cel mai fericit daca as reusi sa ma retrag undeva , intr-un catun uitat de lume.
Problema este ca m-as face eu agricultor , dar la cum sunt tratati de catre statul roman cei care vor sa munceasca pamantul si la cate piedici(spagi, comisioane) intampini pentru a ajunge sa iti inmoi varfurile degetelor intr-un fond destinat unei astfel de activitati ... imi cam piere cheful. Si din ceva trebuie sa traiesc ,nu ?!
Din alta parte nu stiu de unde as putea lua bani pentru un asemenea nou inceput....... In banci nu am incredere.

Fetita Junglei13 said...

Asta e,din ceva trebuie sa traim.

Brutacu Hector said...

Asa ca, din nou spun: "Te salut, Papua Noua Guinee !"

Fetita Junglei13 said...

Asa ca, din nou m-am gandit sa te fac sa zambesti (sper sa reusesc),am masca de gaze,daca te ajuta zilele astea ti-o imprumut,ca n-am drum prin municipiu si nici nu vreau sa-mi fac.
Ce-ar fi sa apar intr-o zi pe bulevard cu masca?Crezi ca ma duc la ospiciu sau in parlament?

Brutacu Hector said...

Multumesc, dar am si eu una.

In Parlament (cu siguranta).