17 dec. 2010

Noi aventuri din ASOCIATIA DE PROSTPRIETARI .


  La ultima sedinta a asociatiei de prostovani...(pardon, am dorit a spune pensionari,....aaaaaah.... proprietari) , presedinta de asociatie , ne-a prezentat urgenta problema a cartilor de imobil. Adica ne-a aratat o carte de imobil goala (pe care sustine ca a primit-o de la Uniunea Asociatiilor de Proprietari) si a spus ca trebuie completata cat mai repede cu datele noastre.
Buuuuun. Legea e lege si trebuie respectata. Care este problema aici?
Problema este aceea ca respectiva carte de imobil ( prezentata in sedinta) continea rubrici de genul : starea civila, ocupatia/locul de munca, profesia  s.a.m.d.
Aceste cerinte mi s-au parut putin cam nelalocul lor. Drept urmare, am dat fuga la lege si am gasit Hotararea 839/2006 . Aceasta hotarare prezinta exact forma si datele ce trebuiesc declinate de catre locatari/proprietari pentru completarea cartii de imobil : numele si prenumele, seria si numarul actului de identitate, data mutarii in imobil si felul adresei, domiciliul persoanei din buletinul de identitate, data mutarii din imobil . Atat !
Hopaaaa!!!  Cunoscand antecedentele "politice" (link) ale duduii , am sapat putin mai adanc. Am gasit niste chestiuni care m-au cam pus pe ganduri ... Una ar fi aceasta :  " PDL Braşov a tipărit 1.000 de cărţi de imobil pentru Colegiul 5 " (link) . Oare de ceeee ?! Oare asa o fi si in cazul de fata ? De ce ni se cere completarea acelor rubrici (nelegale), in respectiva carte de imobil ? (stiu ca probabil aceasta este forma veche a cartii de imobil)
Drept urmare i-am telefonat si am indrumat-o sa citeasca respectiva hotarare. De atunci nu a mai dat niciun semn ... :))))

Maine-poimaine ma vor intreba si cata sare pun la mancare , ce salariu am, cate rate la banci mai am de platit, daca sunt circumcis, daca port chiloti tanga (ce culoare),  de ce ii spun Allah lui Dumnezeu sau de ce nu mananc carne de porc ...

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: