24 nov. 2010

Maidanezii si JIGODIILE .

Cati caini ai luat de pe strada in ultimii doi ani ?
Cati caini fara stapan ai dus la sterilizat, la tratament si la vaccinat (pe cheltuiala ta), in ultimii doi ani ?
.....................................................................................................................................
Eu, in ultimii ani,  am oferit o viata mai buna catorva patrupede (eu sau familia mea) . Cine nu ma crede imi poate rasfoi blogul.
 La ora actuala am pe numele meu raspunderea a patru fiinte cu patru picioare(inregistrate, cu acte in regula , deparazitate si vaccinate periodic). Aceste patrupede au apartinut candva strazilor .
Unul dintre aceste suflete se afla sub tratament de aproximativ doi ani si va face respectivul tratament atata cat ii este dat sa traiasca .
Nu este usor si nici cheltuielile nu sunt mici atunci cand iti asumi o asemenea raspundere.

De ce spun toate acestea aici?
Pentru ca in ultimele luni am tot auzit despre copii, batrani si adulti ce au fost muscati , sfartecati si chiar ucisi de catre haite de caini maidanezi . De asemenea am observat o multime de bipezi care pretind a fi iubitori de animale si care isi dau cu parerea, sarind de cur in sus atunci cand se ridica problema inmultirii exagerate a cainilor fara stapan aflati pe strazi .
Cunosc o multime de "cucoane" care hranesc cainii strazii , dar cand vine vorba de cele expuse de mine mai sus ... se dau la fund .
Bai idiotilor, voi sunteti principalii vinovati pentru suferinta acestor animale. Voi le condamnati la moarte atunci cand le hraniti pe strazi, prin parcuri sau la scarile de bloc . Voi sunteti principalii vinovati !
Hranindu-i astfel nu ii ajutati cu nimic.  Voi sunteti vinovatii principali in cazurile nefericite in care aceste haite de maidanezi ucid sau mutileaza copii si batrani .

VINOVATI SUNT ATAT CRETINII CARE HRANESC ACESTI CAINI , CAT SI JIGODIILE CARE II ARUNCA IN STRADA !

Daca sunteti atat de mari iubitori de patrupede luati-i acasa la voi, in apartamentul vostru, in curtea voastra ! Mergeti cu ei si vacinati-i , tratati-i, sterilizati-i !

Daca iubesti cu adevarat animalele nu le condamna la moarte , hranindu-le pe strada ! Ia-le acasa ! Nu fi O JIGODIE FARA SUFLET !

Sincer va spun ... daca un membru al familiei mele ar fi patit ceea ce a patit batrana din articol(link), a doua zi le serveam cainilor respectivi carnita cu lichid de frana si antigel (fara cea mai mica remuscare).


Post Scriptum:
Cu siguranta apreciez si respect mult mai mult animalele  decat o mare parte dintre oamenii pe care ii cunosc ...

3 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Fetita Junglei13 said...

Unul singur in ograda mea si cred ca,inca 3, introdusi mai mult fortat la altii.
Sunt de acord in totalitate,inclusiv cu antigelul,am zis mereu ca in primul rand oameni-s vinovati.

Brutacu Hector said...

Cei patru(pomeniti de catre mine) sunt in ograzile mele .
Daca ii pun la socoteala si pe cei pe care i-am introdus in ograzile altora ... ar mai trebui sa adaug vreo 7-8 . Dar nu asta am urmarit sa evidentiez prin articolul de mai sus.
Am vrut sa evidentiez faptul ca adevaratul pericol este reprezentat de catre labilii psihic care hranesc acesti caini , facandu-le mai mult rau decat bine.

Fetita Junglei13 said...

Stiu,mi-am dat seama,dar am vrut sa iti si raspund la intrebare.