15 feb. 2010

Iubiti-va parintii si aveti grija de ei !



La data de 4 februarie , in jurul orei 20:00 , sufletul meu s-a faramat in mii de bucatele . O mare parte din mine a plecat pentru totdeauna acolo unde , candva, poate ne vom regasi cu totii .


Voi incerca sa imi reprim mania, supararea, mahnirea, durerea sfasietoare... Nu o sa ridic mainile niciodata pentru a intreba "De ce?" .
Un om bun mi-a spus ca nu este bine sa fii suparat... Ar insemna sa contesti Voia Divina. Noi nu stim nici cand ne nastem si nici cand plecam catre cele vesnice. Singurul care stie este Allah (Dumnezeu, Yahve, Yehova, Forta Universala). Doar EL stie ceea ce ne-a fost scris in Cartea Vietii si Voia Lui are intotdeauna un rost bine determinat.

Nu voi mai scrie o perioada. Imi este foarte greu sa scriu.
Atunci cand tremurul din suflet mi se va mai linisti, iar mintea mea va fi putin mai limpede , voi reveni. Atunci voi avea multe de scris. Mai ales despre sistemul medical romanesc, despre medicii care prescriu moartea cu buna-stiinta(in schimbul a cateva mii de euro din partea unor companii farmaceutice) mintind asupra unor chestiuni vitale, despre incompetenta autoritatilor si chiar despre mizeria bisericii ortodoxe romane ...


Iubiti-va si protejati-va mamele !
Fiti rabdatori cu tatii vostri !
Respectati-va fratii si pastrati legatura stransa cu dansii !