13 nov. 2009

Cacat de la PDL .


Acum o ora imi ciocane cineva la usa. Deschid(abia sosisem acasa). Era A.M. , presedinta de asociatie .
"-Ma scuzi ca te deranjez ... tu mergi la vot ? "
I-am raspuns scurt si acru : "-NU!"
"- Aaaaa... Bine... Dar m-au trimis de la partid sa intreb printre cunoscuti si mi-au dat niste PACHETE sa le impart(bani, alimente, s.a.m.d) ", a continuat ea.
I-am inchis usa in nas. Imi venea sa o scuip ... Oare chiar am fata de muritor de foame = ))))) , sau cumva imbecilii de la PDL cred ca toti romanii sunt fomisti si de vanzare ?!
Duduia presedinta se lauda ca se cunoaste cu Roberta Nastasoasa si am inteles ca are si ceva functie in Organizatia de Cartier :)))))))))))) . Va dati seama ce persoana importanta este si ce misiune de valoare i-au incredintat dobitocii ...

5 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Fetita Junglei13 said...

Ieri, undeva in Ploiesti, PDL facea liste pentru a stii cine merge la vot.De ce faceau liste?Sa le aduca varza.Genial mi s-a parut raspunsul unei doamne "lasa maica, da la altii, eu mi-am cumparat"

Brutacu Hector said...

Nici macar nu este de ras... :(
Este de plans(in hohote).
Cei care se vand pe 2 zloti si un kilogram de faina, de fapt nu se vand pe ei, ne vand pe noi toti si poate chiar pe proprii lor copii.Romania nu mai este o tara locuibila.
Indemnul meu pentru toti cei cu capul pe umeri :
Ultimul care pleaca sa goleasca sticla cu benzina si sa arunce chibritul aprins in urma lui !

Fetita Junglei13 said...

Nici n-am zis,ca-i amuzant,chiar am considerat mereu,ca-i de plans,desi majoritatea spunea,ca-s o ciudata.
Intr-o alta campanie,am fost abordata pe strada,chiar de Roberta,care mi-a inmanat un pix si-o sacosa cu 3pliante,le-am refuzat si iar am fost o "ciudata".
Locuiesc intr-o localitate,unde in afara celor ce au votat pentru un mic,o bere si deja celebrele spectacole,unde vin artisti, ce nu dau 2 bani,nici pe ei (azi cu unii,maine cu altii),nici pe noi(pt turma,artistii sunt cei mai indicati sa spele creierele), s-au oferit si seturi de oale zepter.Culmea? Aia ce le-au primit traiesc din ajutor social si n-au nici macar gaze naturale.M-ajuta cu ceva,ca multi regreta acum?Nu,dar astia sunt oamenii,in afara faptului,ca se vand ei,ma vand si pe mine.

Brutacu Hector said...

@Fetita Junglei ,
Faza cu plansul era o chestie retorica.

Iti multumesc! ... Pentru ca gandesti drept. Asta inseamna ca tara asta inca mai are sperante de viitor.

Anonim said...

1 pix si 3 pliante

vai de mama ei de tara si cand te gandesti cat sange s-a varsat pentru democratie ???? si acum suntem prostiti pe fata pentru 1 pix si 3 pliante. (sa ia ochii la fraieri, de domne publicitate)