2 sept. 2009

NU MAI MANCATI PANGASIUS ! Pesti injectati cu hormoni proveniti din urina deshidratata.


De ceva vreme supermarketurile au fost invadate de un produs care atrage prin pretul sau foarte scazut : file de Pangasius . Am mancat si sincer sa fiu nu mi-a placut deloc ... Eu unul prefer medalioanele de rechin .
Curios fiind de pretul foarte scazut, am cautat in online cat mai multe date despre aceasta specie de peste. Pana acum aproximativ 3 ani eu nu auzisem de aceasta specie ... Pangasius . Asa am aflat ca este un experiment genetic. Oare noi , romanii, sa fim laboratorul de teste ? Am vazut foarte multe produse aflate in stadiul experimental , pe piata romaneasca...

Priviti ce am gasit :



1.
"""(...) Pangas are teeming with high levels of poisons and bacteria. (industrial effluents, arsenic, and toxic and hazardous by-products of the growing industrial sector, polychlorinated biphenyls (PCBs), DDT and its metabolites (DDTs), metal contaminants, chlordane-related compounds (CHLs), hexachlorocyclohexane isomers (HCHs), and hexachlorobenzene (HCB)). The reasons are that the Mekong River is one of the most polluted rivers on the planet and this is where pangas are farmed and industries along the river dump chemicals and industrial waste directly into it.(...) """" [click for more]


2.

"""(...) A se lua aminte : un prieten a testat in laborator acest peşte şi ne spune sa evitam consumarea lui, datorită riscurilor mari de contaminare. Indiferent de rapoartele şi recomandările împotriva vânzarii, supermarketurile inca vând publicului larg, chiar daca stiu că sunt contaminate, pentru ca acest peste se cumpara foarte bine si, implicit, profiturile companiilor cresc. Pangasius nu este un peste ecologic, ba, dimpotriva, este un experiment genetic si o "bomba" biologica. Pangasius este situat la polul opus alimentelor ecologice, si, mai nou, pentru ca cererea a devenit foarte mare pe pietele din intreaga lume, deseori sunt injectati cu hormoni proveniti din urina deshidratata, deoarece au constatat ca astfel pestii cresc mari mai repede si carnea lor devine mai "pufoasa". (...) """ [click for more]



3.




0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: